Quote (Demonsangel @ Sat, 19 Jan 2008, 11:23)
Dit doen, ik heb niet de behoefte om hoge postcount te behalen, ik moet niet elke dag hier komen spammen. Remy heeft ook geen hoge postcount, en die zit hier ook al eeuwen. Trouwens ons zien ze graag komen jou niet.
Maar ik verwacht niet dat je dit snapt.
dan zit ik hier dus al meer dan 1.5 jaar..
want ik maakte ook om de 4 weken een post hier lol?
ik duid alleen op het punt dat je nieuwe mensen niet zo dom moet behandelen ben blij dat er nieuwe bijkomen..
en dan dat hele lijst der weggepesten shit
dat zijn gewoon mensen die jullie een stelletje randebielen vinden dat je niet gewoon normasal kan doen in een forum
dutch is het enige andere taal forum waar iederedag wel topics geclosed moeten worden..