d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > De Lijst Der.... > Wegpesters.
Prev12345615Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 19 2008 04:19am
Quote (Demonsangel @ Sat, 19 Jan 2008, 11:18)
Niet dus haha biggrin.gif

zit hier al zoiets al bijna een jaar

alleen kan ik niet op tegen je (*insert mijn postcount*/perdag)


omg al bijna een jaar je postcount zegt me dat je liegt want ik zie je hier vandaag al zeker 5 posts maken..
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jan 19 2008 04:23am
Quote (Demonsangel @ Sat, Jan 19 2008, 11:18am)
Niet dus haha biggrin.gif

zit hier al zoiets als bijna een jaar

alleen kan ik niet op tegen je (*insert mijn postcount*/perdag)

edit: vroeger editte ik mijn post altijd zoals dit maar dit is niet foolproof, jij ziet dit waarschijnlijk niet daarom moet ik dus


Dit doen, ik heb niet de behoefte om hoge postcount te behalen, ik moet niet elke dag hier komen spammen. Remy heeft ook geen hoge postcount, en die zit hier ook al eeuwen. Trouwens ons zien ze graag komen jou niet.

Maar ik verwacht niet dat je dit snapt.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 19 2008 04:27am
Quote (Demonsangel @ Sat, 19 Jan 2008, 11:23)
Dit doen, ik heb niet de behoefte om hoge postcount te behalen, ik moet niet elke dag hier komen spammen. Remy heeft ook geen hoge postcount, en die zit hier ook al eeuwen. Trouwens ons zien ze graag komen jou niet.

Maar ik verwacht niet dat je dit snapt.


dan zit ik hier dus al meer dan 1.5 jaar..

want ik maakte ook om de 4 weken een post hier lol?

ik duid alleen op het punt dat je nieuwe mensen niet zo dom moet behandelen ben blij dat er nieuwe bijkomen..

en dan dat hele lijst der weggepesten shit

dat zijn gewoon mensen die jullie een stelletje randebielen vinden dat je niet gewoon normasal kan doen in een forum

dutch is het enige andere taal forum waar iederedag wel topics geclosed moeten worden..
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jan 19 2008 04:38am
German? ik denk dat ripkecurl daar elke de onderste helft van het forum closed om incidenten te voorkomen ja...

Ik heb niets tegen nieuwelingen, alleen tegen degenen die hierkomen: goonzu die moet hier dan even komen spammen met zijn multi ( dit wijst echt wel op hoog niveau, op een forum tegen je zelf praten) al die andere shit die hier nog rondloopt en dan occasioneel diegene die ons hier komt vertellen dat wij vuil van de straat zijn.

Ik heb dit niet gedaan : conclusie: ik word niet weggejaagd hier

ZE hebben het allemaal zelf gezocht
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 19 2008 04:51am
Tering, hebben jullie op vrijdagavond niks beters te doen?
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jan 19 2008 04:52am
Eén gedachte, twee zielen.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 19 2008 05:12am
niemand word hier weggejaagd mensen gaan weg uit medelijden..

maar ik heb dat niet ik vind het wel grappig vooral die JWT dat jochie van 13 met die zware ballen tongue.gif

die denkt dat ie een man is..

lach me eigen echt kapot hier..
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 19 2008 05:13am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 19 Jan 2008, 13:12)
lach me eigen echt kapot hier..


Dat zei iedereen voordat hij weggepest werd.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 19 2008 05:16am
Quote (Wuben[NM] @ Sat, 19 Jan 2008, 12:13)
Dat zei iedereen voordat hij weggepest werd.


haha xD
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 19 2008 05:19am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 19 Jan 2008, 13:16)
haha xD


Maar even wat serieuzer. Dat je op de mensen hier neerkijkt moge duidelijk zijn. Mijn vriendelijke verzoek aan jou om hier weg te gaan. Ik persoonlijk vind je niks toevoegen aan de discussie en sinds je voor lul hebt gestaan met die foto´s, ben je meer dan irritant aanwezig.

Dat geldt voor anderen, maar enkelen van hen hebben nog wel humor. Dat ontbeer jij helaas.

Oftewel; jij moet 'ons' niet, wij jou niet. Jouw vertrek lijkt een win-win situatie. Voor de economen: a pareto improvement!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345615Next
Add Reply New Topic New Poll