d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Waar Is Onze Stoere Chick Gebleven? > Ya
Prev12345611Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 17 2008 01:29pm
Quote (Demonsangel @ Thu, 17 Jan 2008, 18:58)
pas als ik mee doe, dan beginnen de leukste conversaties altijd
Mij krijgen ze trouwens niet weg muahaha

Heb net een wijf van men jaar zitten versieren via het forum van geneeskunde ~~
exams mess me up


Jij bent ook niet echt een random..
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jan 17 2008 01:36pm
Quote (Tha_Axid @ Thu, Jan 17 2008, 06:19pm)
het getreden van de groep van de insiders der insiders is meer waard dan een TT


een combinatie is altijd beter xD

Quote (MilkAndCookies @ Thu, Jan 17 2008, 07:29pm)
Jij bent ook niet echt een random..


nee hijs m'n maatje drew heart.gif

Quote
Heb net een wijf van men jaar zitten versieren via het forum van geneeskunde ~~
exams mess me up


U did what? xD
btw exames over? lvl 49 palaatje maken danmaar?

This post was edited by Hellskin on Jan 17 2008 01:38pm
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jan 17 2008 02:41pm
Quote (Hellskin @ Thu, Jan 17 2008, 08:36pm)
U did what? xD
btw exames over? lvl 49 palaatje maken danmaar?


ik heb morgen biochemie maandag farmacologie en de week na volgende week donderdag fysiologie (10 fucking dagen om dit te leren terwijl ze 4 examens in 1 week hebben gepropt ffs) en dan ga ik uit en dan waarschijnlijk pas palaatje ^^

@Tomaatje (+aatje klinkt overal zo goed)
Ik snap nog altijd niet waar die plotse omkeer ineens vandaan kwam of had die
Quote (Hellskin @ Thu, Jan 17 2008, 08:36pm)
nee hijs m'n maatje drew

er iets mee te maken? Dennis die heel dutch forum afdreigt
Nee das een fantasie teveel, we laten dit voor mooiboy Eric.
Dan gaan we nu herhalen wat een week vasten met je doet!
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jan 17 2008 02:47pm
Quote (MilkAndCookies @ Thu, 17 Jan 2008, 20:28)
Han en Kanni houden die lijst bij, volgens mij..


Ik en laurens hielden hem bij, voor mensen die uit #d2jsp-euro werden weggepest. Maar aangezien dat channel al een jaar niet meer actief is en zelfs een paar maanden al niet meer bestaat is de irc lijst niet meer in gebruik.

Iemand anders wil vast een nieuwe lijst opstellen.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 17 2008 02:54pm
Quote (triple_han @ Thu, 17 Jan 2008, 21:47)
Ik en laurens hielden hem bij, voor mensen die uit #d2jsp-euro werden weggepest. Maar aangezien dat channel al een jaar niet meer actief is en zelfs een paar maanden al niet meer bestaat is de irc lijst niet meer in gebruik.

Iemand anders wil vast een nieuwe lijst opstellen.


weet iemand alles nog dan, verder dan yoghurt. komt ik niet
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 17 2008 02:57pm
Supersnorro post hier ook nooit meer!

Maar hij is dan ook niet echt weggepest.

Die oude belg ook, waarmee de naam begon met een A. (volgens mmiiii)
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 17 2008 03:33pm
ik vind dat de lijst een speciale naam moet krijgen waar alleen wij dutch forumaars de naam van weten.. zodat we hem kunnen noemen en neimand weet waar we het over hebben HEAHEHAHEAHEHAEAHEHA

the Janus list vind ik wel chil. heb welis janus list gezien in een aflevering van numb3rs! was een lisjt die je kon krijgen met berekeningen en daar stonden alle namen van corupte fbi agenten op.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 17 2008 03:38pm
Quote (edujackass @ Thu, 17 Jan 2008, 22:33)
ik vind dat de lijst een speciale naam moet krijgen waar alleen wij dutch forumaars de naam van weten.. zodat we hem kunnen noemen en neimand weet waar we het over hebben HEAHEHAHEAHEHAEAHEHA

the Janus list vind ik wel chil. heb welis janus list gezien in een aflevering van numb3rs! was een lisjt die je kon krijgen met berekeningen en daar stonden alle namen van corupte fbi agenten op.


voor corrupte jspers kun je ook gewoon naar t donorforum gaan,
mja we moeten dan ook wel een selecte groep samenstellen die de lijst mag zien anders is t niet speciaal.
killingscream kan vast wel weer wat mensen recruiten net als met zn oude anni dinges
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Jan 17 2008 03:42pm
Quote (Tha_Axid @ Thu, 17 Jan 2008, 21:54)
weet iemand alles nog dan, verder dan yoghurt. komt ik niet


gkorp! En euh, zo ongeveer de hele GEE WEE ES clan. Vooral GWs-Stunt was altijd een publiekslieveling.
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Jan 17 2008 03:43pm
Quote (Tha_Axid @ Thu, 17 Jan 2008, 22:38)
voor corrupte jspers kun je ook gewoon naar t donorforum gaan,
mja we moeten dan ook wel een selecte groep samenstellen die de lijst mag zien anders is t niet speciaal.
killingscream kan vast wel weer wat mensen recruiten net als met zn oude anni dinges


Gaat dat over VSG? Staat me nog iets van bij, vaag.. x_x
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345611Next
Closed New Topic New Poll