d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Grote Wat Ben Je Nu Aan Het Doen Topic
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 17 2008 12:20pm
ZOMG ICH BIN EINER BERLINER!!!

This post was edited by gehawk on Jan 17 2008 12:21pm
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 17 2008 12:30pm
Quote (WemyNM @ Thu, 17 Jan 2008, 19:43)
ICH GLAUBE, DER EDUJACKARSCH HAT NEN FEHLER GEMACHT!!HUNDERTUNDEINS!!


WAS DAS FICK IST EIN FEHLER??
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 17 2008 12:31pm
Quote (edujackass @ Thu, Jan 17 2008, 06:30pm)
WAS DAS FICK IST EIN FEHLER??


Dat stop ik altijd in mijn kontje hmmm
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 17 2008 12:32pm
Quote (gehawk @ Thu, 17 Jan 2008, 19:31)
Dat stop ik altijd in mijn kontje hmmm
Meen je dat nou? T_T

Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 17 2008 12:34pm
Quote (Xepo @ Thu, Jan 17 2008, 06:32pm)
Meen je dat nou? T_T


Dat zeg ik toch?
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 17 2008 12:39pm
Quote (gehawk @ Thu, 17 Jan 2008, 19:34)
Dat zeg ik toch?
Haha, ik zou wat meer opletten tijdens Duits.

Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 17 2008 12:41pm
Quote (Xepo @ Thu, Jan 17 2008, 06:39pm)
Haha, ik zou wat meer opletten tijdens Duits.


Ik doe Duits 1,2 en heb een 6,3 voor een informele brief gehaald

Toch zuig ik in duits :x
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 17 2008 12:44pm
Quote (gehawk @ Thu, 17 Jan 2008, 19:41)
Ik doe Duits 1,2 en heb een 6,3 voor een informele brief gehaald

Toch zuig ik in duits :x
Wat betekend 'Fehler'?

Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 17 2008 12:48pm
Quote (Xepo @ Thu, Jan 17 2008, 06:44pm)
Wat betekend 'Fehler'?


Geen idee..?

Iets met falen ?
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 17 2008 12:56pm
Quote (gehawk @ Thu, 17 Jan 2008, 19:48)
Geen idee..?

Iets met falen ?
Hoe stop je dat in je kont?

Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll