d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ok Wtf > Help
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 17 2008 06:37am
Killingscream is een toffe peer.
Member
Posts: 16,916
Joined: Aug 11 2004
Gold: 0.00
Jan 17 2008 06:41am
Quote (�?NNI @ Thu, 17 Jan 2008, 13:37)
Killingscream is een toffe peer.


heart.gif hug.gif
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jan 17 2008 06:50am
Quote (reneisgoed1 @ Thu, Jan 17 2008, 12:38pm)
olybaal zuigt :<
gebanned omdat ik flamede in een pm naar krold...:FU U SAID BAN WOULD TAKE 24 HOURS NOT 72 RETARD
vondt hij niet zo leuk :<


Oh en dit verbaasde je?
jij hebt wel meer de neiging om dit te doen
Member
Posts: 4,115
Joined: Jul 7 2005
Gold: 340.90
Jan 17 2008 07:56am
Quote (Demonsangel @ Thu, 17 Jan 2008, 13:50)
Oh en dit verbaasde je?
jij hebt wel meer de neiging om dit te doen


nouw het was niet echt een ban waardt~~
ik en pawel zaten beetje leveloos te wezen in channel en zeiden heletijd
Good and u?
en dat paar min achter elkaar...
maja er bestaan geen spam rulez in oly dusja zijn altijd van die haters he

Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 17 2008 09:07am
Quote (KillingScream @ Wed, Jan 16 2008, 09:31pm)
Vraag je broer twan maar eens! Die kent me wel!
Ohja, hij ging direct op z'n knieeen toen ik het over jou had.

Member
Posts: 16,916
Joined: Aug 11 2004
Gold: 0.00
Jan 17 2008 09:13am
Ik heb hem zelfs in het echt gezien ohmy.gif
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 17 2008 09:33am
Quote (KillingScream @ Thu, 17 Jan 2008, 16:13)
Ik heb hem zelfs in het echt gezien ohmy.gif


nounou, ik heb uc ghost ook in t egt gezien, en volgens mij zie ik caitlin zelfs dagelijks in de bus ohmy.gif
mja, die zijn natuurlijk anders dan twan he
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 17 2008 09:37am
Ik heb KillingScream gepijpt.
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jan 17 2008 09:46am
Quote (MilkAndCookies @ Thu, Jan 17 2008, 04:37pm)
Ik heb KillingScream gepijpt.


gepepen of gepijpt? Waar is ruben nu toch ¿¿¿
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 17 2008 09:52am
Quote (Tha_Axid @ Thu, 17 Jan 2008, 17:33)
nounou, ik heb uc ghost ook in t egt gezien, en volgens mij zie ik caitlin zelfs dagelijks in de bus ohmy.gif
mja, die zijn natuurlijk anders dan twan he


Ik heb Apaichi naakt gezien. Fuck de spelling.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll