Quote (Demonsangel @ Thu, 17 Jan 2008, 13:50)
Oh en dit verbaasde je?
jij hebt wel meer de neiging om dit te doen
nouw het was niet echt een ban waardt~~
ik en pawel zaten beetje leveloos te wezen in channel en zeiden heletijd
Good and u?
en dat paar min achter elkaar...
maja er bestaan geen spam rulez in oly dusja zijn altijd van die haters he