d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wtf! > Myrich
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jan 16 2008 03:20pm
Quote (edujackass @ Wed, Jan 16 2008, 10:08pm)
welke?!!? ohmy.gif

Quote (edujackass @ Mon, Jan 14 2008, 08:40pm)
zal ik een photoshop maken van badboy de ghakste hoedat hij zijn neef verkracht?
ik zal apachai en boervince zijn hond er ook bij zetten.

Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 16 2008 03:22pm
ooh die biggrin.gif ja daar heb ik atm ff geen tijd voor ^^ later meschien
ik dacht dat je het over egte kinderverkracht fotos had want die heb ik ook welis doorgestuurd op msn XD
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Jan 16 2008 03:34pm
Quote (edujackass @ Wed, 16 Jan 2008, 22:22)
ooh die biggrin.gif ja daar heb ik atm ff geen tijd voor ^^ later meschien
ik dacht dat je het over egte kinderverkracht fotos had want die heb ik ook welis doorgestuurd op msn XD


lol'd bigtime tongue.gif

hahahahaha, hoe kom je erop om dat door te sturen, uberhaupt te bekijken tongue.gif?
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 16 2008 04:06pm
kwam het per ongeluk tegen en schrok er tog best wel van en dacht toen voor de grap ook maar wat andere mensen ermee te shoqueren biggrin.gif
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 17 2008 12:47am
Quote (edujackass @ Wed, 16 Jan 2008, 22:06)
kwam het per ongeluk tegen en schrok er tog best wel van en dacht toen voor de grap ook maar wat andere mensen ermee te shoqueren biggrin.gif

Je fapt erop. Dat weten Peter en ik allebei!

Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 17 2008 12:25pm
nietus sad.gif(
mensen op school denken dit nu ook btw -__- je stuurt 1 x CP door naar andere mensen en iedereen denkt gelijk dat je pedo bent.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 17 2008 12:27pm
Quote (edujackass @ Thu, 17 Jan 2008, 18:25)
nietus sad.gif(
mensen op school denken dit nu ook btw -__- je stuurt 1 x CP door naar andere mensen en iedereen denkt gelijk dat je pedo bent.


Vind je het geeeeeeeeheeeek?
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 17 2008 12:29pm
Quote (edujackass @ Thu, Jan 17 2008, 06:25pm)
nietus sad.gif(
mensen op school denken dit nu ook btw -__- je stuurt 1 x CP door naar andere mensen en iedereen denkt gelijk dat je pedo bent.


Sicko
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 17 2008 12:32pm
Quote (MilkAndCookies @ Thu, 17 Jan 2008, 20:27)
Vind je het geeeeeeeeheeeek?


Ja!

het weren maar 2 klasgenoten en zo erge cp was het niet.. ja ok wel erge.. maar omdat iemand zulke shit tegenkomt is hij tog geen pedo? omdat ik 2girls (jeweetwel(warnevasion)) doorstuur houdt ik tog ook nog niet van poepsex? ><
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 17 2008 12:36pm
Quote (edujackass @ Thu, Jan 17 2008, 06:32pm)
Ja!

het weren maar 2 klasgenoten en zo erge cp was het niet.. ja ok wel erge.. maar omdat iemand zulke shit tegenkomt is hij tog geen pedo? omdat ik 2girls (jeweetwel(warnevasion)) doorstuur houdt ik tog ook nog niet van poepsex? ><


Stuur mij ff naar mij dan ik vind dat wel lekker
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll