Quote (thomas1441 @ Tue, Jan 15 2008, 02:44pm)
wel coole equip
wat bedoel je met: kan zn mannetje wel staan?
- kan hij baalen/dia?
- Ubers?
Dat bedoelde ik eerder op gebied van dueleren.
Baalen/dia gaat vrij traag met een barb, zeker als je in een full game zit. Als je alleen in het game bent is het best wel nog mogelijk, maar het is niet echt aan te raden.
En ik betwijfel of hij ubers aankan, daarvoor zou hij een totaal andere build voor moeten hebben. Voor ubers gebruik je best een smiter imo.
Quote (stefan_FFH @ Tue, Jan 15 2008, 02:45pm)
hm ga je die posten in trophy room ofzo?
ik vind die res/life gc;s beetje zinloos 3 wc skillers40+
= meer life
maar is best goed op zich
heb je shout gemaxt?
btw
duel mijn mage

?
Res/life gc's geeft me stacked res, is best handig.
En nja, 40+ life is beter ofc, en 20/5res charms enzo, maar ik heb geen zin om te ruilen en nog veel tijd in die barb, kortom in d2 te steken.
Ik denk dat shout nu max is ja, en leap zit op 17.3 yards, dat blijkt toch meestal genoeg te zijn.
En ik ga het niet posten in de trophy room, een vriend had me gevraagd om dit te maken, geen idee waarom. En zoals je ziet, mijn paint skills zijn vrij zwak.
Ik zal je later wel eens pmen voor een duel, waarschijnlijk volgende week ofzo, ik zit momenteel in m'n examens en kan het me niet echt veroorloven om 1-2 uur aan d2 te besteden.
Quote (CpTJenJen @ Tue, Jan 15 2008, 03:15pm)
mn baba is ook leuk maar ik mis alleen nog ar life charms.. ik wil eigenlijk wel een duell,, ik weet 100% zeker dat je me afmaakt maar toch

Ik zal je volgende week wel eens pmen