d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Met Welke Auto Rijd Jij?
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 17 2008 02:46pm
Quote (Demonsangel @ Thu, Jan 17 2008, 08:44pm)


Voila das al genoeg voor tot morge en rot nu op voor ik echt begin ~~


Moet je naar bed ?
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jan 18 2008 01:34am
Quote (gehawk @ Thu, Jan 17 2008, 09:46pm)
Moet je naar bed ?


Ik lach me echt rot! ja tis dak veel geslape heb vandenacht

geven jullie soms signalen door aan elkaar, Hey ik bol het daar af *wink* *wink* ga jij nu maar
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 18 2008 05:07am
Quote (Demonsangel @ Fri, Jan 18 2008, 07:34am)
Ik lach me echt rot! ja tis dak veel geslape heb vandenacht

geven jullie soms signalen door aan elkaar, Hey ik bol het daar af *wink* *wink* ga jij nu maar


Jij snapt het ^^
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll