d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Zeuren...
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jan 14 2008 10:50am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 14 Jan 2008, 17:47)
een huil-baby is een goed voorbeeld

dat is een risico als je een kind wil

en reken maar dat je erover gaat klagen/zeuren


Pfff...
Ik neem het je niet kwalijk dat je het niet snapt; klok-klepel verhaal. Ik ben waarschijnlijk te veel tijd kwijt om het jou uit te leggen, zonde van een interessante topic.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 14 2008 10:59am
Quote (WemyNM @ Mon, 14 Jan 2008, 17:50)
Pfff...
Ik neem het je niet kwalijk dat je het niet snapt; klok-klepel verhaal. Ik ben waarschijnlijk te veel tijd kwijt om het jou uit te leggen, zonde van een interessante topic.


heb jij nooit in je leven gehad zovan shit had ik dat maar niet gedaan?
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 14 2008 12:00pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 14 Jan 2008, 18:59)
heb jij nooit in je leven gehad zovan shit had ik dat maar niet gedaan?


Remy niet. Ik was erbij toen hij zeehondjes uit de klauwen van ijsberen redde en daarbij zijn arm verloor. Totaal geen spijt van gehad, claimde hij later.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 14 2008 12:03pm
Zeur allemaal eens niet zo!
Member
Posts: 1,860
Joined: Dec 27 2005
Gold: 974.51
Jan 14 2008 12:04pm
Ik denk dat pietje niets te zeuren heeft tegen zijn moeder, anders moet hij zijn brood zelf klaarmaken.
Tenzij pietje al heel lang pindakaas eet en het beu gegeten is OF het echt totaal niet lust.
Ik bedoel pietje weet zelf ook wel dat chocoladepasta nou ook niet alles is.
Maar wel weer dat typische voorbeeld van "mensen in afrika zouden een moord doen voor die boterham", ik bedoel ik vind dat soort opmerkingen echt belachelijk, je wilt toch niet tijdens het nuttigen van je boterham na gaan denken over hoe random africano's sterven omdat jij die boterham weg hebt gegooid.
Jezelf schuld aanpraten is zowiezo slecht, laat staan dat het komt door iets waaraan jij niets kunt veranderen,.
Ik bedoel je zou die boterham natuurlijk op kunnen sturen, maar hij komt daar toch aan in een staat waarin je hem niet op kunt eten.
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 14 2008 12:48pm
Quote (WemyNM @ Mon, 14 Jan 2008, 16:57)
De situatie die jij schetst is alsvolgt:
Pietje heeft altijd chocolade pasta op zijn brood, maar nu heeft hij pindakaas.
Hij zeurt dus om te klagen, dat zijn situatie aan welke hij is gewend, veranderd is.
Je kan Pietje dus niet kwalijk nemen dat hij zeurt, met als argument dat andere mensen de luxe niet hebben, dus hij om die reden dankbaar moet zijn; dit is in geen geval aan de orde.
Feit is slechts, dat Pietje in deze situatie dankbaar moet zijn, dat hem zoiets voorgeschoteld wordt. Als hij anders had gewild, waardoor zeuren niet aan de orde was geweest, zou hij het zelf moeten klaargemaakt moeten hebben. Je zeurt namelijk niet over iets wat je zelf veroorzaakt hebt.
Hm hm hm, ok. Dan rest mij eigenlijk nog de vraag; waar is denken aan de minder bedeelde (beseffen hoe goed je het eigenlijk hebt) dan eigenlijk goed voor?

@ de rest

Afrika was een voorbeeld, dram er niet zo debiel op door, jezus.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jan 14 2008 12:52pm
Quote (Xepo @ Mon, 14 Jan 2008, 19:48)
Hm hm hm, ok. Dan rest mij eigenlijk nog de vraag; waar is denken aan de minder bedeelde (beseffen hoe goed je het eigenlijk hebt) dan eigenlijk goed voor?


Om het geweten te sussen.
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jan 14 2008 01:01pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Jan 14 2008, 05:47pm)
een huil-baby is een goed voorbeeld

dat is een risico als je een kind wil

en reken maar dat je erover gaat klagen/zeuren

Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Jan 14 2008, 05:59pm)
heb jij nooit in je leven gehad zovan shit had ik dat maar niet gedaan?


Gaat dit over je neefje? Je had het nooit mogen doen viespeuk
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 14 2008 01:12pm
Quote (WemyNM @ Mon, 14 Jan 2008, 19:52)
Om het geweten te sussen.
Hah, fuck. Dank.

Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 14 2008 01:37pm
Quote (�?NNI @ Mon, 14 Jan 2008, 17:09)
Edujackass: kop dicht, ga onzin posten in je eigen topics.


ben jij een afrikaans kind?

dat volk neukt zichzelf gewoon letterlijk dood.

zelfs nu verneuken ze het voor de mensen die WEL naar school gaan en shit en goed opgevoed kunnen worden etc
door hun heb ik nu een kut topic in my dutch forums.

This post was edited by edujackass on Jan 14 2008 01:38pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll