d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Heb Een Diablo Clone Gevonden! > Opvolger Diablo 2?
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 10 2008 02:41pm
heahea, ik wist heel de tijd niet zeker of jij het nu was of niet. nu dus wel.
naja mythos is hier alweer gecrashed en ik ben het weer zat ;p
oja over laptops gesproken..
http://tweakers.net/reviews/758/asus-eee-pc-4g-nader-bekeken.html
deze kan halflife 1 en halo en is maar zo groot als een dvddoosje en dan het allerbeste



hij kost maar 300 euro.
nee zou je idd niet verwachten van een UMPC (ultramobile) die gemiddeld tog wel boven de 1800 euro uitkomen..
naja ik vind em geil en wil een zwarte 4g. gewoon voor wat msn internet en beetje halflife of sims 1 of diablo II ofzo simpele games die niet al teveel vereisen.+ ik kan films vanaf me desktopstreamen over netwerk naar die laptop die ik dan aansluit op onze tv zodat ik met gedownloade films nooit meer zit te kutten met op usbstickje zetten en dat dvdspeler formaat niet leuk vindt etc.

@sefran, ik liep in me eentje maar naderhand kwam ik in een town en daar liepen tog wel een stuk of 30 mensen. en toen liep de shit dus ook vast.

This post was edited by edujackass on Jan 10 2008 02:42pm
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Jan 10 2008 02:45pm
Hmm weer zo'n guildwars type groepen zeker?
Die FFS games zijn blijkbaar wel zeer bugged, kon HGL bijna niet spelen in het begin.
Zelfs nu crashed het 1-2x in een uur ofzo.

Als iemand een spare invite heeft, zou ik mythos wel effe proberen happy.gif

This post was edited by Sefran on Jan 10 2008 02:50pm
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Jan 10 2008 03:02pm
dit spel ga ik zeker kopen, lijkt me erg cool!

ik ben een beetje op Diablo uitgekeken, maar vind het cool dat er weer een soort van nieuwe komt, goeie ouwe tijd, dat diablo 2....... biggrin.gif

als iemand nog een invite heeft, wees vrij om hem aan mij te doneren, ik PM mijn email wel.

This post was edited by Godsterrorforce on Jan 10 2008 03:12pm
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 11 2008 02:08am
Geef ingame screenshots?:C
Member
Posts: 10,777
Joined: Sep 14 2005
Gold: 12,649.00
Jan 11 2008 02:39am
Quote (MilkAndCookies @ Fri, 11 Jan 2008, 09:08)
Geef ingame screenshots?:C
Schijnt niet te mogen...
Quote (edujackass @ Thu, 10 Jan 2008, 18:59)
wel slim dat je je nick gesencureerd hebt anders komen alle mensen erachter dat je stiekeme screenshot uit een beta laat zien oei oei
Maar ik ben idd ook wel heul nieuwgierug wink.gif

Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jan 11 2008 04:36am
Quote (Sefran @ Thu, Jan 10 2008, 09:45pm)
Hmm weer zo'n guildwars type groepen zeker?
Die FFS games zijn blijkbaar wel zeer bugged, kon HGL bijna niet spelen in het begin.
Zelfs nu crashed het 1-2x in een uur ofzo.

Als iemand een spare invite heeft, zou ik mythos wel effe proberen happy.gif


pm me je emailadres, ik heb nog een invite over
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jan 11 2008 05:01am
Quote (mrs.piggy @ Fri, Jan 11 2008, 11:36am)
pm me je emailadres, ik heb nog een invite over


maar 1? sad.gif
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jan 11 2008 05:29am
Quote (Demonsangel @ Fri, Jan 11 2008, 12:01pm)
maar 1? sad.gif


kheb er nog 2, als jij er ook één wilt, gelieve je emailadres te pme smile.gif
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 11 2008 07:29am
Quote (edujackass @ Thu, Jan 10 2008, 08:41pm)
heahea, ik wist heel de tijd niet zeker of jij het nu was of niet. nu dus wel.
Ah, onthou jij iemand dmv zijn/haar computer?

Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 12 2008 07:42am
Quote (mrs.piggy @ Thu, Jan 10 2008, 07:37pm)


wahahahaha, ben ik nou ook cool?


Zou ik een van die 2 invites mogen hebben, aub? rolleyes.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll