heahea, ik wist heel de tijd niet zeker of jij het nu was of niet. nu dus wel.
naja mythos is hier alweer gecrashed en ik ben het weer zat ;p
oja over laptops gesproken..
http://tweakers.net/reviews/758/asus-eee-pc-4g-nader-bekeken.htmldeze kan halflife 1 en halo en is maar zo groot als een dvddoosje en dan het allerbeste
hij kost maar 300 euro.
nee zou je idd niet verwachten van een UMPC (ultramobile) die gemiddeld tog wel boven de 1800 euro uitkomen..
naja ik vind em geil en wil een zwarte 4g. gewoon voor wat msn internet en beetje halflife of sims 1 of diablo II ofzo simpele games die niet al teveel vereisen.+ ik kan films vanaf me desktopstreamen over netwerk naar die laptop die ik dan aansluit op onze tv zodat ik met gedownloade films nooit meer zit te kutten met op usbstickje zetten en dat dvdspeler formaat niet leuk vindt etc.
@sefran, ik liep in me eentje maar naderhand kwam ik in een town en daar liepen tog wel een stuk of 30 mensen. en toen liep de shit dus ook vast.
This post was edited by edujackass on Jan 10 2008 02:42pm