d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Studie > Wat Studeren/waar Werken Jullie
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 9 2008 04:52pm
Quote (Akiraprise @ Wed, 9 Jan 2008, 22:50)
yup i know ik speel het nu ^^


kep ook account maar vind het nog niet geweldig, kan het opboksen tegen d2? hoorde dat er nog geen pvp in zit:(
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 9 2008 04:56pm
Quote (robuust @ Wed, Jan 9 2008, 10:52pm)
kep ook account maar vind het nog niet geweldig, kan het opboksen tegen d2? hoorde dat er nog geen pvp in zit:(


Het is vermakelijk niets meer niet minder.
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 9 2008 04:57pm
Quote (Akiraprise @ Wed, 9 Jan 2008, 22:56)
Het is vermakelijk niets meer niet minder.


ik haat het altijd om te beginnen aan een spel:P voelt zo ongemakkelijk, dus wilde ff weten of het t echt waard was..wink.gif
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 9 2008 04:59pm
Quote (robuust @ Wed, Jan 9 2008, 10:57pm)
ik haat het altijd om te beginnen aan een spel:P voelt zo ongemakkelijk, dus wilde ff weten of het t echt waard was..wink.gif


Ja dat heb ik ook..

downloaden, registreren, controls uitzoeken, npc's zoeken ^^

Mja het is het wel waard wink.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 9 2008 04:59pm
Quote (robuust @ Wed, 9 Jan 2008, 23:57)
ik haat het altijd om te beginnen aan een spel:P voelt zo ongemakkelijk, dus wilde ff weten of het t echt waard was..wink.gif


klonk maar 80% onlogisch wink.gif
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 9 2008 05:04pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Jan 9 2008, 10:59pm)
klonk maar 80% onlogisch wink.gif


Of jij snapt het gewoon niet?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 9 2008 05:07pm
Quote (Akiraprise @ Thu, 10 Jan 2008, 00:04)
Of jij snapt het gewoon niet?


sleep4.gif
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 9 2008 05:07pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Jan 9 2008, 11:07pm)
sleep4.gif


Ja ik ben ook wel een beetje moe..
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 9 2008 05:22pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 9 Jan 2008, 22:59)
klonk maar 80% onlogisch wink.gif


volgens mij was het best logisch, iig logischer dan logisch uitdrukken in procenten:)
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 9 2008 05:22pm
Quote (robuust @ Thu, 10 Jan 2008, 00:22)
volgens mij was het best logisch, iig logischer dan logisch uitdrukken in procenten:)


jij snapt hem tenminste sleep4.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll