Quote (robuust @ Wed, Jan 9 2008, 10:57pm)
ik haat het altijd om te beginnen aan een spel:P voelt zo ongemakkelijk, dus wilde ff weten of het t echt waard was..

Ja dat heb ik ook..
downloaden, registreren, controls uitzoeken, npc's zoeken ^^
Mja het is het wel waard