Quote (ReadyAimFire @ Mon, 7 Jan 2008, 17:28)
Daar staat nog altijd niet dat Vlaams een taal is, integendeel, je kan uit de zin juist afleiden dat in "de Nederlandstalige gewesten van België" Nederlands gesproken wordt. Vlaams is een cultuurterm die verwijst naar deze variant van het Nederlands, met de nadruk op variant. Je kan het wel beschouwen als een regiolect, maar dit is nog geen taal.
Dat bedoel ik ook. Ik dacht je een extra argument te geven.