d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > De Gratis Rush Service Topic > Uit Liefdadigheid.
Prev1234
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 7 2008 01:24am
Ik wil er ééeééééée''ééeééééeeéé''eééééééééé''ee''eéééééééé''eee''ee''eeéééé''eeééén!
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 7 2008 02:10am
Quote (Sefran @ Sun, 6 Jan 2008, 17:50)
Het staat wel zeer duidelijk in de regels dat alleen trusted tagged services mogen offeren.

Zelfs al doe je het graties het blijft een service wink.gif


07 spawn komt hier ff de regels spammen

waarom report je deze topic dan niet gewoon als je het allemaal zo goed weet?

dit is btw geen service waar hij op je acc gaat..
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 7 2008 05:50am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Jan 7 2008, 08:10am)
07 spawn komt hier ff de regels spammen

waarom report je deze topic dan niet gewoon als je het allemaal zo goed weet?

dit is btw geen service waar hij op je acc gaat..
=( =(
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 7 2008 08:12am
De zo vaak geroepen "post count means nothing" zou het broertje "join date means nothing" moeten krijgen.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 7 2008 08:16am
Quote (Xepo @ Mon, 7 Jan 2008, 15:12)
De zo vaak geroepen "post count means nothing" zou het broertje "join date means nothing" moeten krijgen.


ja en jij kijkt noot naar de kont van een meiske..

@ JWT tja sad.gif

die onzin spammen is gewoon een plus een netalsof ie een moid wil worden ofzo ^
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 7 2008 09:16am
Quote (JWT @ Mon, Jan 7 2008, 12:50pm)
=( =(


Wees blij dat je '07 nog net gehaald hebt. ^^
Member
Posts: 3,895
Joined: Aug 5 2006
Gold: 46.01
Trader: Trusted
Jan 7 2008 10:01am
Yep deze wordt gesloten, ten eerste is het niet toegestaan om services aan te bieden, zelfs gratis.

Ten tweede lopen deze 'gratis weggeef' topics altijd uit op spam.

Het is aardig van je dat je anderen wilt helpen, het zou geweldig zijn als je via een andere wijze mensen jouw hulp aan zou bieden, bijvoorbeeld via PM's of instant messengers.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234
Closed New Topic New Poll