d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Vervloekt > In Andere Woorden: Hallo
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 8 2008 11:14am
Quote (stefan_FFH @ Tue, 8 Jan 2008, 14:45)
jij bent toch wel
#1 spammer
ik zie jouw elkedag topics maken in pvp forum
en overal alles qouten wink.gif


niet echt
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 8 2008 11:53am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Jan 8 2008, 05:14pm)
niet echt


btw nog een keer duellen @dia?
heb je nog steeds die fuy/rabys dru^^^^
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 8 2008 01:49pm
Quote (stefan_FFH @ Tue, 8 Jan 2008, 18:53)
btw nog een keer duellen @dia?
heb je nog steeds die fuy/rabys dru^^^^


ben hdin aan het maken xD

lvl 88 atm 4.17k life 100 stats left geen q's done zzz..

This post was edited by BadBoyDeGekste on Jan 8 2008 01:50pm
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jan 8 2008 02:15pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Jan 8 2008, 08:49pm)
ben hdin aan het maken xD

lvl 88 atm 4.17k life 100 stats left geen q's done zzz..


Stoerheid druipt er vanaf.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 8 2008 02:51pm
Quote (Ov2rkill @ Tue, 8 Jan 2008, 21:15)
Stoerheid druipt er vanaf.


Jaloezie druipt er vanaf.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 8 2008 03:10pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 8 Jan 2008, 21:51)
Jaloezie druipt er vanaf.


whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaa
welke loser wil dr tegenwoordig nog zoiets
je speelt t spel niet eens, je laat je gewoon booste tot t lvl waar je nooit meer voorbij gaat en je doet geen een q,
egt ga dan een leven zoeken of zo
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 8 2008 03:27pm
Quote (Tha_Axid @ Tue, 8 Jan 2008, 22:10)
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaa
welke loser wil dr tegenwoordig nog zoiets
je speelt t spel niet eens, je laat je gewoon booste tot t lvl waar je nooit meer voorbij gaat en je doet geen een q,
egt ga dan een leven zoeken of zo


hmm ik boost mezelf en dan dia ik mezelf waar zie je me voor aan?

ik boost al me chars zelf lol..

als je niets weet hou dan ook je bek imo

This post was edited by BadBoyDeGekste on Jan 8 2008 03:27pm
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 8 2008 03:28pm
Quote (Tha_Axid @ Tue, 8 Jan 2008, 22:10)
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaa
welke loser wil dr tegenwoordig nog zoiets
je speelt t spel niet eens, je laat je gewoon booste tot t lvl waar je nooit meer voorbij gaat en je doet geen een q,
egt ga dan een leven zoeken of zo


steeds maar bleren dat het een kutspel is ... probeer je zo je verslaving die je wss ooit had teverbergen met je bijna 5k fg.. nerd..
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 8 2008 03:32pm
Quote (CpTJenJen @ Tue, Jan 8 2008, 09:28pm)
steeds maar bleren dat het een kutspel is ... probeer je zo je verslaving die je wss ooit had teverbergen met je bijna 5k fg.. nerd..


Vouch!

Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 8 2008 03:47pm
Ja, Tha_Axid: niet te stoer praten over dat soort dingen.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll