Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 8 Jan 2008, 21:51)
Jaloezie druipt er vanaf.
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaa
welke loser wil dr tegenwoordig nog zoiets
je speelt t spel niet eens, je laat je gewoon booste tot t lvl waar je nooit meer voorbij gaat en je doet geen een q,
egt ga dan een leven zoeken of zo