☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Gaming List > Wat Speel Je Nu , En Wat Verwacht Je?
Prev
1
2
3
4
5
6
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1168
Replies: 54
Track Topic
Skulvar
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#31
Jan 5 2008 06:34am
Quote (Spykerr @ Sat, Jan 5 2008, 12:55pm)
Return To Castle Wolfenstein
Aaah! Ach ja, weet ik veel, ik speel alleen die eerste. Die is gruwelijk. >=)
Han_V
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold
:
0.00
#32
Jan 5 2008 09:27am
Mario is missing op dit moment!
Ik wacht natuurlijk op deel 2.
JurK.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold
:
14,931.00
#33
Jan 5 2008 11:09am
Quote (triple_han @ Sat, 5 Jan 2008, 16:27)
Mario is missing op dit moment!
Ik wacht natuurlijk op deel 2.
alle oldschool mario spelle zijn gewoon priceless
JWT
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold
:
0.00
#34
Jan 6 2008 04:42am
Mario Kart op de Nintendo DS van m'n 9 jarig broertje.
dild0
Member
Posts: 494
Joined: Nov 11 2007
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 50%
#35
Jan 6 2008 05:41am
Nu speel ik:
battlefield 2142
Diablo 2
later ga ik waarschijnlijk vervolgen spelen
Daemos-ragen
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 40%
#36
Jan 6 2008 08:38am
Op dit moment speel ik:
Diablo II
Gilde oorlogen.
Pokémon Gold.
Rayman Gold Edition.
Redcat's Spannende Stedentocht.
Wat verwacht ik hierna te spelen:
- Diablo III; Diablo III: Lord of Terror.
- Pokémon Silver.
Akiraprise
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold
:
1.00
Warn: 100%
#37
Jan 6 2008 08:39am
Quote (Daemos-ragen @ Sun, Jan 6 2008, 02:38pm)
Redcat's Spannende Stedentocht.
Die speelde ik vroeger ook
Best geinig spel ^^
Daemos-ragen
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 40%
#38
Jan 6 2008 04:15pm
Quote (Akiraprise @ Sun, 6 Jan 2008, 15:39)
Die speelde ik vroeger ook
Best geinig spel ^^
Waarom nu niet meer dan?
MarkIris
Member
Posts: 10,777
Joined: Sep 14 2005
Gold
:
12,649.00
#39
Jan 7 2008 06:16am
Op dit moment:
Diablo II
LadderSlasher
http://www.funnygames.nl/index.html
(nu ff
http://www.funnygames.nl/spel/magisch_gevecht_3.html)
En niet PC gerelateerde spelletjes
Ik verwacht te gaan spelen:
Ik vind het wel best zo haha en aangezien D3 toch nog een eeuwigheid duurt...
This post was edited by MarkIris on Jan 7 2008 06:16am
Neoptolemos
Retired Moderator
Posts: 15,305
Joined: Jul 2 2003
Gold
:
3,333.34
Trader:
Trusted
#40
Jan 7 2008 06:29am
Lufia 2: Rise Of The Sinistrals
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
3
4
5
6
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact