d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Gaming List > Wat Speel Je Nu , En Wat Verwacht Je?
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 5 2008 06:34am
Quote (Spykerr @ Sat, Jan 5 2008, 12:55pm)
Return To Castle Wolfenstein tongue.gif


Aaah! Ach ja, weet ik veel, ik speel alleen die eerste. Die is gruwelijk. >=)
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jan 5 2008 09:27am
Mario is missing op dit moment!
Ik wacht natuurlijk op deel 2.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jan 5 2008 11:09am
Quote (triple_han @ Sat, 5 Jan 2008, 16:27)
Mario is missing op dit moment!
Ik wacht natuurlijk op deel 2.


alle oldschool mario spelle zijn gewoon priceless
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 6 2008 04:42am
Mario Kart op de Nintendo DS van m'n 9 jarig broertje.
Member
Posts: 494
Joined: Nov 11 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 50%
Jan 6 2008 05:41am
Nu speel ik:
battlefield 2142
Diablo 2

later ga ik waarschijnlijk vervolgen spelen tongue.gif
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Jan 6 2008 08:38am
Op dit moment speel ik:

Diablo II
Gilde oorlogen.
Pokémon Gold.
Rayman Gold Edition.
Redcat's Spannende Stedentocht.

Wat verwacht ik hierna te spelen:
- Diablo III; Diablo III: Lord of Terror.
- Pokémon Silver.
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 6 2008 08:39am
Quote (Daemos-ragen @ Sun, Jan 6 2008, 02:38pm)

Redcat's Spannende Stedentocht.


Die speelde ik vroeger ook smile.gif

Best geinig spel ^^
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Jan 6 2008 04:15pm
Quote (Akiraprise @ Sun, 6 Jan 2008, 15:39)
Die speelde ik vroeger ook smile.gif

Best geinig spel ^^


Waarom nu niet meer dan?
Member
Posts: 10,777
Joined: Sep 14 2005
Gold: 12,649.00
Jan 7 2008 06:16am
Op dit moment:
Diablo II
LadderSlasher
http://www.funnygames.nl/index.html (nu ff http://www.funnygames.nl/spel/magisch_gevecht_3.html)
En niet PC gerelateerde spelletjes

Ik verwacht te gaan spelen:
Ik vind het wel best zo haha en aangezien D3 toch nog een eeuwigheid duurt...

This post was edited by MarkIris on Jan 7 2008 06:16am
Retired Moderator
Posts: 15,305
Joined: Jul 2 2003
Gold: 3,333.34
Trader: Trusted
Jan 7 2008 06:29am
Lufia 2: Rise Of The Sinistrals
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll