d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Gelukkig Nieuwjaar
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jan 2 2008 07:00am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, 2 Jan 2008, 13:53)
Ik heb mijn roem vergaard in de tijd dat je nog gewarnd werd voor 'kanker' en het typen van 'CLOSED'. Door de verharding van de maatschappij wordt dat tegenwoordig gedoogd. Allemaal de fout van de euro.


Haha, jij oproerling!
Je sig is je wel ontnomen.
Fuck de euro!
Ook in 2008 mis ik mijn oude vertrouwde


Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 2 2008 07:05am
CLOSED.

Voor je het weet heb je Han op je nek. In duikpak natuurlijk. De KikvorsHan.
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 2 2008 07:06am
Quote (WemyNM @ Wed, 2 Jan 2008, 14:40)
Dankje.
Hoe krijg je het verdomme voor elkaar om steeds meer warn te krijgen. Heb verdomme een half jaar nodig gehad om 10% te krijgen.
Eh, tja, het heeft vast iets te maken met mijn charme

reposting closed flame topic Texazon
Spam in duch forums Feargod
porn Lentylek
Porn _Mork_
porn paparick
spam Ripcurl
Spam RamasseTonDrum
spam ___

Quote (Wuben[NM] @ Wed, 2 Jan 2008, 15:05)
Voor je het weet heb je Han op je nek. In duikpak natuurlijk. De KikvorsHan.
Fuck, 1.00 fg voor degene die het plaatje heeft en vervolgens post.

This post was edited by Xepo on Jan 2 2008 07:07am
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jan 2 2008 07:36am
Haha.
Pr0nl0rd.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 2 2008 07:52am


BOB, GIEF!
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 2 2008 08:00am
FUCK, KAN NIET STUREN HEAHEAHEAHAE.

Toch bedankt ^^
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 2 2008 08:02am
Quote (WemyNM @ Wed, Jan 2 2008, 02:00pm)
Haha, jij oproerling!
Je sig is je wel ontnomen.
Fuck de euro!
Ook in 2008 mis ik mijn oude vertrouwde


Ik heb nog 40 cent, de rest van mijn guldens ben ik helaas kwijt. sad.gif
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jan 2 2008 10:05am
Haha, die foto.
Wat een schwanz.


Quote (Skulvar @ Wed, 2 Jan 2008, 15:02)
Ik heb nog 40 cent, de rest van mijn guldens ben ik helaas kwijt. sad.gif

De rest van je guldens?
40 cent is geen gulden, Einstein.
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 2 2008 10:08am
Ik heb ergens nog een speciale uitgave van de rijksdaalder, zo'n "gouden" Texel ding.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jan 2 2008 10:09am
Oh, wat leuk.
Wat doe je er zoal mee?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll