d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Licht Het Aan Mij? > Of Niet?
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jan 1 2008 06:03am
Quote (Daemos-ragen @ Mon, 31 Dec 2007, 20:50)
Nee is nee.
Ik krijg problemen met Feargod als ik zijn naam noem (bijvoorbeeld).


dus daarom noem je hem nu biggrin.gif
Member
Posts: 782
Joined: Sep 30 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jan 1 2008 05:07pm
kijk als we gewoon allemaal engels doen is veel makkelijker
en verstaad iedereen elkaar ook sneller en zijn dinge ook vaker duidelijker vind ik daarom stem ik nee
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 1 2008 05:40pm
Quote (LThardy @ Wed, 2 Jan 2008, 00:07)
kijk als we gewoon allemaal engels doen is veel makkelijker
en verstaad iedereen elkaar ook sneller en zijn dinge ook vaker duidelijker vind ik daarom stem ik nee


verstaad?

je bent zelf een goed voorbeeld voor je standpunt wink.gif
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 9 2008 08:58am
beetje onoverzichtelijk, dus nee:)
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll