Quote (LThardy @ Wed, 2 Jan 2008, 00:07)
kijk als we gewoon allemaal engels doen is veel makkelijker
en verstaad iedereen elkaar ook sneller en zijn dinge ook vaker duidelijker vind ik daarom stem ik nee
verstaad?
je bent zelf een goed voorbeeld voor je standpunt