d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > G Z N > Guild Zonder Naam
Prev1234569Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 24,093
Joined: Jan 1 2007
Gold: 2.37
Jan 1 2008 03:13am
bedankt voor de tip
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 1 2008 03:35am
Quote (c0me @ Thu, Dec 27 2007, 08:54pm)
miss tip een guild van ieamdn kopen if meesat goedkoper (2k/1.5k)


ja maar dan heb je een naam voor die guild
die moet veranderd worden
en als iemand een guild voor 1.5k fg verkoopt komt er ook nog 1k transferkosten bij
+ naam verandering= 3kfg
Member
Posts: 494
Joined: Nov 11 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 50%
Jan 6 2008 05:48am
Quote (mainpaige666 @ Thu, Dec 27 2007, 09:09am)
je moet niet zo veel denken


lold @ jan
einstein dacht ook veel hoor wink.gif
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Jan 6 2008 05:52am
m8 van me heeft gister ( op mijn verjaardag biggrin.gif ) Guild gemaakt

hij is leader en ik co-leader
allebei NL dus,
volgens mij zitten er nog een paar NLers bij maar voor de rest nix
Als er meer NLers zouden joinen zou dat wel dope zijn smile.gif
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Jan 6 2008 08:15am
Ik vind dit zo'n slecht plan dat ik vanaf nu elke speler die "GZN" tag heeft of iets wat daar op lijkt ga pken.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 6 2008 08:17am
Quote (thomas1441 @ Sun, Jan 6 2008, 12:52pm)
m8 van me heeft gister ( op mijn verjaardag biggrin.gif ) Guild gemaakt

hij is leader en ik co-leader
allebei NL dus,
volgens mij zitten er nog een paar NLers bij maar voor de rest nix
Als er meer NLers zouden joinen zou dat wel dope zijn smile.gif


Goh, ook bedankt dat je ons weer in de steek laat. T_T
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Jan 6 2008 11:08am
Quote (Skulvar @ Sun, Jan 6 2008, 03:17pm)
Goh, ook bedankt dat je ons weer in de steek laat. T_T


jah als een m8 van mij een guild maakt join ik die gewoon,

anyways HG:I heeft ongeveer alleen maar inactive members T_T
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 6 2008 11:22am
Quote (thomas1441 @ Sun, Jan 6 2008, 06:08pm)
jah als een m8 van mij een guild maakt join ik die gewoon,

anyways HG:I heeft ongeveer alleen maar inactive members T_T


Mehe, ik snap het wel hoor. tongue.gif
Was niet al te serieus bedoelt die opmerking.
Member
Posts: 38,764
Joined: Sep 8 2006
Gold: 180.00
Jan 6 2008 12:24pm
join gewoon Cs smile.gif
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jan 6 2008 02:12pm
Quote (ufGlenn @ Sun, Jan 6 2008, 07:24pm)
join gewoon Cs smile.gif


hoeveel geef je ervoor?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234569Next
Add Reply New Topic New Poll