d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Nog Een Topic > Muziek, Alweer.
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Dec 27 2007 01:00pm
Quote (Wuben[NM] @ Thu, Dec 27 2007, 07:01pm)
Ik ben fan van Billy Joel.


we didn't start the fire?
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Dec 27 2007 01:05pm
Quote (Demonsangel @ Thu, 27 Dec 2007, 21:00)
we didn't start the fire?


Onder andere. Mijn favoriet op dit moment is toch nog "Only The Good Die Young".
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Dec 30 2007 07:49am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, Dec 27 2007, 08:05pm)
Onder andere. Mijn favoriet op dit moment is toch nog "Only The Good Die Young".


Ik weet niet wat het is maar het mist iets voor mij, meestal luister ik het ook niet tot het einde daardoor
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold: 0.00
Warn: 90%
Dec 30 2007 07:52am
Ik luister alles.. Maroon 5, Alicia Keys enz
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 30 2007 10:25am
Quote (Goonzu @ Sun, 30 Dec 2007, 13:52)
Ik luister alles.. Maroon 5, Alicia Keys enz


Maroon 5 is nog (Pop)rock, Alicia Keys.... Lees je wel eens voordat je iets doet?sad.gif
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Dec 30 2007 10:28am
Quote (MilkAndCookies @ Thu, 27 Dec 2007, 18:36)
Ik weet. Maar de teksten vallen wel mee. Ze zijn wel grappig. Ik heb liever Barenaked Ladies in zo'n 'disscontest' ofzo op een van hun concerten. Dat is echt lijp!


Nu heb ik even geen idee waar je het over hebt?
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Dec 30 2007 10:32am
Carry on my wayward son!
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 30 2007 10:38am
Quote (sK_Kabouter @ Sun, 30 Dec 2007, 16:28)
Nu heb ik even geen idee waar je het over hebt?


Gaan ze elkaar uitschelden! ;D
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 2 2008 07:37am
Quote (Goonzu @ Sun, Dec 30 2007, 02:52pm)
Ik luister alles.. Maroon 5, Alicia Keys enz


Tering, lees jij wel eens een topic voor je erin post?
Aangezien het toch nog een muziek topic is, hier mijn favoriete liedje op het moment.
http://www.youtube.com/watch?v=pfzv3bf9-OY&feature=related

This post was edited by Skulvar on Jan 2 2008 07:40am
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Jan 2 2008 07:50am
Quote (Skulvar @ Wed, 2 Jan 2008, 14:37)
Tering, lees jij wel eens een topic voor je erin post?
Aangezien het toch nog een muziek topic is, hier mijn favoriete liedje op het moment.
http://www.youtube.com/watch?v=pfzv3bf9-OY&feature=related


Deep Purple heart.gif! Wat heeft die vent een stem zeg.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll