d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Vuurwerk > Yea!
Prev1234569Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 25 2007 08:09am
Quote (MilkAndCookies @ Tue, 25 Dec 2007, 15:04)
Ja, JWT en ik gaan later trouwen, 5 kinderen adopteren, en die lekker veel vuurwerk kopen. Stoer man!

Edit: waarom betrek je hem er nu weer in?


Ik betrek niemand erbij, ik zeg dat jij een kontelikker ben van JWT, dat gaat toch over jou of niet dan
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 25 2007 08:09am
Quote (�?NNI @ Tue, 25 Dec 2007, 14:07)
En vooral: waarom word ik niet betrokken?


Ik lik jouw ballen. JWT stopt een rotje achter je voorhuid, steekt hem aan, en knallen maar! (L)

Quote (Daemos-ragen @ Tue, 25 Dec 2007, 14:09)
Ik betrek niemand erbij, ik zeg dat jij een kontelikker ben van JWT, dat gaat toch over jou of niet dan


Is dat nu niet wat ik net zei?

This post was edited by MilkAndCookies on Dec 25 2007 08:11am
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Dec 25 2007 08:17am
Quote (Daemos-ragen @ Tue, Dec 25 2007, 02:09pm)
Ik betrek niemand erbij, ik zeg dat jij een kontelikker ben van JWT, dat gaat toch over jou of niet dan
Fout, ik ben z'n kontelikker.

Hij is mijn ballelikker.

HOE KAN JE DAT NOU MIS HEBBEN? OMFG
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Dec 25 2007 08:17am
Quote (MilkAndCookies @ Tue, 25 Dec 2007, 15:09)
Is dat nu niet wat ik net zei?


Nee. Lees opnieuw?

Quote (MilkAndCookies @ Tue, 25 Dec 2007, 15:04)
Ja, JWT en ik gaan later trouwen, 5 kinderen adopteren, en die lekker veel vuurwerk kopen. Stoer man!

Edit: waarom betrek je hem er nu weer in?


Edit:
Quote (JWT @ Tue, 25 Dec 2007, 15:17)
Fout, ik ben z'n kontelikker.

Hij is mijn ballelikker.

HOE KAN JE DAT NOU MIS HEBBEN? OMFG


Umm hij praat poep dus dacht ik dat hij de kontelikker was.

This post was edited by Daemos-ragen on Dec 25 2007 08:18am
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Dec 25 2007 08:34am
Quote (MilkAndCookies @ Tue, 25 Dec 2007, 14:23)
Ja, ik ben zoooo kinderachtig. Ga jij nog vuurwerk kopen, zeun?


Aan je meeste reply's te zien, ben je kinderachtig inderdaad, je doet je voor als 'heel volwassen' maar je blijft de kleine tom.

vuurwerk kopen? nee voor mij niet.

Trouwens, Waardoor komt het dat jij je volwassen voelt dan? want je zit Daemos-ragen wel te zeggen dat ie kinderachtig is, maar wat ben jij dan?

volwassen ben je niet..
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 25 2007 08:59am
Quote (TomIsNietDomJeWeet)
Ik lik jouw ballen. JWT stopt een rotje achter je voorhuid, steekt hem aan, en knallen maar! (L)

Hmmm. Geil.

GODSTERRORFORCE: http://nl.wikipedia.org/wiki/Volwassen
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Dec 25 2007 09:43am
Quote (MilkAndCookies @ Tue, 25 Dec 2007, 14:27)
Het is ook maar dat je het zelf zegt. Same goes out for Daemos_Ragen (ofzoiets!).


achtervolg je me?
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Dec 25 2007 09:58am
planne zijn veranderd.. wij zijn met groep van ~10 man..

voor 170 euro proffesioneel vuurwerk gekocht.

van mij hoeft het niet, maar ach, met n grote groep, alsmede de sfeer, is het wel leuk
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 25 2007 10:37am
Quote (Godsterrorforce @ Tue, 25 Dec 2007, 14:34)
Aan je meeste reply's te zien, ben je kinderachtig inderdaad, je doet je voor als 'heel volwassen' maar je blijft de kleine tom.

vuurwerk kopen? nee voor mij niet.

Trouwens, Waardoor komt het dat jij je volwassen voelt dan? want je zit Daemos-ragen wel te zeggen dat ie kinderachtig is, maar wat ben jij dan?

volwassen ben je niet..


Oke, quote ze maar. Als je niet ziet waarom Daemos-Ragen kinderachtig is, heeft dat ook iets met jouw perceptievermogen te maken.

Onder andere baseer ik zijn infantiele gedrag op de manier waarop hij praat, hoe 'goed' hij zich concentreert op de replies, terwijl hij toch wel weer een vorm van grootheidswaanzin naar voren drukt.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Dec 25 2007 11:12am
Quote (MilkAndCookies @ Tue, 25 Dec 2007, 18:37)
Oke, quote ze maar. Als je niet ziet waarom Daemos-Ragen kinderachtig is, heeft dat ook iets met jouw perceptievermogen te maken.

Onder andere baseer ik zijn infantiele gedrag op de manier waarop hij praat, hoe 'goed' hij zich concentreert op de replies, terwijl hij toch wel weer een vorm van grootheidswaanzin naar voren drukt.


gast... stop met je spam hier.... zoek een leven ofzo
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234569Next
Closed New Topic New Poll