d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ladder Slasher > Speelt Iemand Het Hier?
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 8 2008 07:33am
Quote (Spykerr @ Tue, 8 Jan 2008, 14:28)
was een paar dagen na de reset tongue.gif en sowieso.. dan raak je je items niet kwijt


ja dat wist ik niet.. en nja ik zou zeggen report m.. dan gebeurt het wss nooitmeer:
tongue.gif
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 9 2008 08:56am
verveelt het niet snel?
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Jan 9 2008 09:00am
Quote (robuust @ Wed, Jan 9 2008, 03:56pm)
verveelt het niet snel?


Nee oh, meestal doe ik andere dingen tussendoor
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 9 2008 09:18am
Quote (thomas1441 @ Wed, 9 Jan 2008, 15:00)
Nee oh, meestal doe ik andere dingen tussendoor


zegt al genoeg:P
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Jan 9 2008 10:00am
Quote (robuust @ Wed, Jan 9 2008, 04:18pm)
zegt al genoeg:P


Tis ook niet egt een super uitgebreide game he wink.gif maar daarom zijn er nog wel mensen die het 24/7 spelen xD
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 9 2008 11:03am
Quote (thomas1441 @ Wed, 9 Jan 2008, 16:00)
Tis ook niet egt een super uitgebreide game he wink.gif maar daarom zijn er nog wel mensen die het 24/7 spelen xD


hehe, die zal je altijd blijven houden smile.gif
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 9 2008 04:36pm
Quote (robuust @ Wed, Jan 9 2008, 02:56pm)
verveelt het niet snel?


Saaiste spel dat ik ooit gespeeld heb.. (ik hou ook niet van text based games)
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 9 2008 04:44pm
Quote (Akiraprise @ Wed, 9 Jan 2008, 23:36)
Saaiste spel dat ik ooit gespeeld heb.. (ik hou ook niet van text based games)


selfowned
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 9 2008 04:49pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Jan 9 2008, 10:44pm)
selfowned


Riight..
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 9 2008 05:02pm
Quote (Akiraprise @ Wed, 9 Jan 2008, 23:49)
Riight..


alles op je pc is text based imo
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Add Reply New Topic New Poll