☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Ladder Slasher > Speelt Iemand Het Hier?
Prev
1
2
3
4
5
6
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 899
Replies: 50
Track Topic
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#31
Jan 8 2008 07:33am
Quote (Spykerr @ Tue, 8 Jan 2008, 14:28)
was een paar dagen na de reset
en sowieso.. dan raak je je items niet kwijt
ja dat wist ik niet.. en nja ik zou zeggen report m.. dan gebeurt het wss nooitmeer:
robuust
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold
:
20.75
#32
Jan 9 2008 08:56am
verveelt het niet snel?
thomas1441
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold
:
0.00
#33
Jan 9 2008 09:00am
Quote (robuust @ Wed, Jan 9 2008, 03:56pm)
verveelt het niet snel?
Nee oh, meestal doe ik andere dingen tussendoor
robuust
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold
:
20.75
#34
Jan 9 2008 09:18am
Quote (thomas1441 @ Wed, 9 Jan 2008, 15:00)
Nee oh, meestal doe ik andere dingen tussendoor
zegt al genoeg:P
thomas1441
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold
:
0.00
#35
Jan 9 2008 10:00am
Quote (robuust @ Wed, Jan 9 2008, 04:18pm)
zegt al genoeg:P
Tis ook niet egt een super uitgebreide game he
maar daarom zijn er nog wel mensen die het 24/7 spelen xD
robuust
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold
:
20.75
#36
Jan 9 2008 11:03am
Quote (thomas1441 @ Wed, 9 Jan 2008, 16:00)
Tis ook niet egt een super uitgebreide game he
maar daarom zijn er nog wel mensen die het 24/7 spelen xD
hehe, die zal je altijd blijven houden
Akiraprise
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold
:
1.00
Warn: 100%
#37
Jan 9 2008 04:36pm
Quote (robuust @ Wed, Jan 9 2008, 02:56pm)
verveelt het niet snel?
Saaiste spel dat ik ooit gespeeld heb.. (ik hou ook niet van text based games)
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#38
Jan 9 2008 04:44pm
Quote (Akiraprise @ Wed, 9 Jan 2008, 23:36)
Saaiste spel dat ik ooit gespeeld heb.. (ik hou ook niet van text based games)
selfowned
Akiraprise
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold
:
1.00
Warn: 100%
#39
Jan 9 2008 04:49pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Jan 9 2008, 10:44pm)
selfowned
Riight..
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#40
Jan 9 2008 05:02pm
Quote (Akiraprise @ Wed, 9 Jan 2008, 23:49)
Riight..
alles op je pc is text based imo
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
3
4
5
6
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact