d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Goede Voornemens 2008 > Hier Posten.
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,335
Joined: Jun 10 2007
Gold: 0.00
Jan 9 2008 09:34am
Quote (CaGeMaN @ Wed, Jan 9 2008, 02:55pm)
dat voornemen heb ik al niet meer nodig smile.gif echt oliebollen zelf maken is 100x zo lekker.


hij snapt t cool.gif
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 9 2008 09:58am
Quote (KingHyrule @ Wed, 9 Jan 2008, 15:34)
hij snapt t  cool.gif


alleen ik mis de appelflappen of appelschijven of appelbeignets, die dingen met appel erin smile.gif
Member
Posts: 2,231
Joined: Jul 7 2007
Gold: 3,121.00
Jan 9 2008 10:00am
Quote (robuust @ Wed, Jan 9 2008, 04:58pm)
alleen ik mis de appelflappen of appelschijven of appelbeignets, die dingen met appel erin smile.gif


hehe die maken we ook altijd:)
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 9 2008 10:54am
Quote (CaGeMaN @ Wed, 9 Jan 2008, 16:00)
hehe die maken we ook altijd:)


het is nog wel een hele kunst om die een goede vorm te geven;)
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll