☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Offtopic
Prev
1
2
3
4
5
6
11
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1892
Replies: 102
Track Topic
Daemos-ragen
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 40%
#31
Dec 24 2007 07:20am
Quote (Skulvar @ Mon, 24 Dec 2007, 12:34)
Goh, kzou best willen, maar ik weet niet waar je woont en ik moet zo werken.
Nice sig, zou Daemos-Ragen die misschien hebben gemaakt?
Skulvar
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#32
Dec 24 2007 02:13pm
Quote (Daemos-ragen @ Mon, Dec 24 2007, 02:20pm)
Nice sig, zou Daemos-Ragen die misschien hebben gemaakt?
Ja, hoe raad je 't!
Daemos-ragen
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 40%
#33
Dec 24 2007 05:21pm
Quote (Skulvar @ Mon, 24 Dec 2007, 21:13)
Ja, hoe raad je 't!
Hij heeft ook precies zo'n mooie signature
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#34
Dec 24 2007 08:22pm
Skulvar en Daemos-ragen, Please get a room or something.
vrolijk kerstmis btw blah
Daemos-ragen
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 40%
#35
Dec 25 2007 08:24am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 25 Dec 2007, 03:22)
Skulvar en Daemos-ragen, Please get a room or something.
vrolijk kerstmis btw blah
Dit is DE room, wat doe jij hier nou weer dan.
JWT
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold
:
0.00
#36
Dec 25 2007 09:58am
Wanneer is iets offtopic in een algemeen forum waarin je Nederlands mag praten?
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#37
Dec 25 2007 05:19pm
Quote (JWT @ Tue, 25 Dec 2007, 16:58)
Wanneer is iets offtopic in een algemeen forum waarin je Nederlands mag praten?
een kale man
Skulvar
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#38
Dec 25 2007 06:07pm
Quote (JWT @ Tue, Dec 25 2007, 04:58pm)
Wanneer is iets offtopic in een algemeen forum waarin je Nederlands mag praten?
Zodra buitenlanders kersttopics gaan maken.
Daemos-ragen
Member
Posts: 1,124
Joined: Feb 20 2006
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 40%
#39
Dec 25 2007 08:18pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 26 Dec 2007, 00:19)
een kale man
sportief en houd van deegpiemels?
1000e post btw.
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#40
Dec 25 2007 09:10pm
Quote (Daemos-ragen @ Wed, 26 Dec 2007, 03:18)
sportief en houd van deegpiemels?
1000e post btw.
gz man nu nog 10 duizend ^^
wrom ben je locked?
This post was edited by BadBoyDeGekste on Dec 25 2007 09:10pm
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
3
4
5
6
11
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact