d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Merry Christmas
Prev1234
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 23 2007 08:50am
Quote (DoSiS @ Sun, Dec 23 2007, 03:46pm)
u are my better friend


Thanks, I'll remember that. :')
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 23 2007 09:01am
wemy je hebt bewezen dat je een primatieve nerd bent.

Merry Christmas spain! wink.gif
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Dec 23 2007 09:38am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, 23 Dec 2007, 16:01)
wemy je hebt bewezen dat je een primatieve nerd bent.

BadBoyDeGekste je hebt bewezen dat je een dyslectische nerd bent.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Dec 23 2007 09:46am
En jullie hebben bewezen dat jullie niet kunnen stoppen met trollen, nerds.

Merry Christmas?

This post was edited by uNoTopia on Dec 23 2007 09:46am
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Dec 23 2007 09:55am
Quote (WemyNM @ Sun, 23 Dec 2007, 17:38)
BadBoyDeGekste je hebt bewezen dat je een dyslectische nerd bent.


whahahahaha... Alweer....
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Dec 23 2007 09:58am
Quote (DoSiS @ Sun, 23 Dec 2007, 01:05)
yeah, merry christmas from spain!!


Merry christmas to you too, don't mind the flamers. happy.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234
Closed New Topic New Poll