Quote (Vraatjuh @ Wed, 26 Dec 2007, 02:22)
server is beetje down volges mij, speel nu eigenlijk alleen maar diablo en cs, maar omdatk beetje vastloop op diablo aangezien ik met paladin niet echt snel verdien benk nu voornamelijk aant rondzwerven op d2jsp om leuke items voorbij te zien komen + nu cod4 aant downloade =D
Rubberninja + baklap spelen volges mij al net zo lang cs als diablo2 ;P nice aantal posts + fg =D
Ik speel al 3 of 4 jaar CS, waarvan 2-3 jaar knife.
D2 speel ik al 6 jaar.
Als je hulp nodig hebt op EUSCL/EUSCNL hoor ik het wel.

Mart