d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Counter-strike
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Dec 23 2007 08:00am
Quote (cranium-sf @ Sun, Dec 23 2007, 12:31pm)
reported je kan niet offeren wat je niet hebt ,  neenee ff serieus biggrin.gif
eigenlijk nog nooit counterstrike gespeeld ( ofmssn 1 keer bij m8 )  ik vind dat shooters meer thuishoren op een console
betere gameplay , mssn een nadeel aan console is dat je niet direct map updates enzo kan downloaden maarja tongue.gif maakt mij niks uit


lol shooters thuishoren op console bangin.gif
Member
Posts: 4,273
Joined: Dec 9 2007
Gold: 0.00
Dec 24 2007 04:52am
mijn 1000 fg op andere account
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
Dec 24 2007 05:54am
Quote (Vraatjuh @ Mon, 24 Dec 2007, 12:52)
mijn 1000 fg op andere account


Mag ik je even mededelen dat iemand je gereport heeft voor multiaccount? sad.gif

En nee, ik was het niet.

Mart
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Dec 24 2007 06:16am
Quote (Baklap @ Mon, Dec 24 2007, 11:54am)
Mag ik je even mededelen dat iemand je gereport heeft voor multiaccount? sad.gif

En nee, ik was het niet.

Mart


flink owned biggrin.gif
Member
Posts: 4,273
Joined: Dec 9 2007
Gold: 0.00
Dec 24 2007 10:49am
had ik maar een andere account met 1000 fg erop sad.gif
wel jmmr dat mensne meteen gaan reporte he
Member
Posts: 27,432
Joined: Jul 8 2005
Gold: 2,027.12
Dec 25 2007 03:22pm
nop sad.gif

Ciara hier ^^ rubberninja boven me

zijn er nog steeds paar knife freaks? zal wel paar willen zien hoe ze nu presteren. XD oud sk ftw

Rubber + Huffie + Ubern00b = win 8-)

This post was edited by RubberNinja on Dec 25 2007 03:25pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 25 2007 05:11pm
Quote (cranium-sf @ Sun, 23 Dec 2007, 13:31)
reported je kan niet offeren wat je niet hebt ,  neenee ff serieus biggrin.gif
eigenlijk nog nooit counterstrike gespeeld ( ofmssn 1 keer bij m8 )  ik vind dat shooters meer thuishoren op een console
betere gameplay , mssn een nadeel aan console is dat je niet direct map updates enzo kan downloaden maarja tongue.gif maakt mij niks uit


hahahahhahahahah

je bedoelt zeker race spelletjes en martial arts maar shooters horen juist thuis op de pc.
Member
Posts: 4,273
Joined: Dec 9 2007
Gold: 0.00
Dec 25 2007 06:22pm
server is beetje down volges mij, speel nu eigenlijk alleen maar diablo en cs, maar omdatk beetje vastloop op diablo aangezien ik met paladin niet echt snel verdien benk nu voornamelijk aant rondzwerven op d2jsp om leuke items voorbij te zien komen + nu cod4 aant downloade =D

Rubberninja + baklap spelen volges mij al net zo lang cs als diablo2 ;P nice aantal posts + fg =D
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
Dec 25 2007 06:56pm
Quote (Vraatjuh @ Wed, 26 Dec 2007, 02:22)
server is beetje down volges mij, speel nu eigenlijk alleen maar diablo en cs, maar omdatk beetje vastloop op diablo aangezien ik met paladin niet echt snel verdien benk nu voornamelijk aant rondzwerven op d2jsp om leuke items voorbij te zien komen + nu cod4 aant downloade =D

Rubberninja + baklap spelen volges mij al net zo lang cs als diablo2 ;P nice aantal posts + fg =D



Ik speel al 3 of 4 jaar CS, waarvan 2-3 jaar knife.

D2 speel ik al 6 jaar.

Als je hulp nodig hebt op EUSCL/EUSCNL hoor ik het wel. wink.gif

Mart
Member
Posts: 4,273
Joined: Dec 9 2007
Gold: 0.00
Dec 25 2007 06:59pm
Hulp op eascl is altijd welkom wink.gif
zou ik je usernam mogen @ diablo biggrin.gif?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll