d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Besnijdenis > Besneden?
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 21 2007 12:19pm
nee sad.gif(( ik zit nog steeds bij die boot tongue.gif ik vind css leuker ><
oja en ik ben op het moment gefacineert met booten vanaf een USB stickje.
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Dec 21 2007 12:24pm
Quote (edujackass @ Fri, 21 Dec 2007, 19:19)
nee sad.gif(( ik zit nog steeds bij die boot tongue.gif ik vind css leuker ><
oja en ik ben op het moment gefacineert met booten vanaf een USB stickje.


hahaha, daar heb je niets aan, wat boeit het nou alsof ie iets sneller zou opstarten.. kom op zeg tongue.gif

ok, ik kom nie verder namelijk xD
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 21 2007 12:40pm
njawel! ik zou dus windows xp helemaal op die stick kunnen installeren met spellen en al en dan gewoon op school die stick erin en dan kan ik gewoon me eigen bladwijzers en firefox en zelfs cs doen als ik wil biggrin.gif
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Dec 21 2007 12:52pm
daarom laten mensen zich besnijden
dat is goedkoop
hoef je ook geen douche aan te schaffen
bespaar je weer wat ^^
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 21 2007 02:57pm
Quote (edujackass @ Fri, 21 Dec 2007, 19:40)
njawel! ik zou dus windows xp helemaal op die stick kunnen installeren met spellen en al en dan gewoon op school die stick erin en dan kan ik gewoon me eigen bladwijzers en firefox en zelfs cs doen als ik wil biggrin.gif


kheb het idee dat een opstartende pc de usb niet leest -.- of heb ik dat verkeerd?
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Dec 21 2007 03:06pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, 21 Dec 2007, 22:57)
kheb het idee dat een opstartende pc de usb niet leest -.- of heb ik dat verkeerd?


Lekker ontopic weer.

Tegen besnijdenis zeg ik nty.
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 21 2007 03:21pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, 21 Dec 2007, 22:57)
kheb het idee dat een opstartende pc de usb niet leest -.- of heb ik dat verkeerd?


OT/

jahwoll, in bios ff boot priority veranderen en USB stick bovenaan
godverdommeeeee met een knoppix distro van linux lukt het me wel sad.gif((
maar die wil niet goed werken met me onboard netwerkkaart.... windows usb stick edition krijg ik niet aan de praat. :|
maar het is wel mogelijk! google maar.. zijn zat mensen die een os van usbstick booten als ze bij andere mensen zijn ofzo

This post was edited by edujackass on Dec 21 2007 03:44pm
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Dec 22 2007 05:33pm
Quote (edujackass @ Fri, 21 Dec 2007, 19:40)
njawel! ik zou dus windows xp helemaal op die stick kunnen installeren met spellen en al en dan gewoon op school die stick erin en dan kan ik gewoon me eigen bladwijzers en firefox en zelfs cs doen als ik wil biggrin.gif


kan jij op je school de BIOS in? xD
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 22 2007 05:35pm
bij onze school wel maar men usb stick is gvd niet geschikt om van te booten ~~
dus ik moet het met een cd doen tongue.gif en met die cd lukt het me niet om internet te installeren via knoppix ><
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Dec 22 2007 06:30pm
heb es gehoord dat ze dat deden in landen met veel zand ( arabie ofzo als ik het goed heb ) om zo geen zand onder de voorhuid te krijgen die ofc voor iedereen die een penis heeft wel bekend is dat het wel pijn kan doen daar zand tussen te hebben biggrin.gif
edit : nee ik heb het nog niet voorgehad , ( deze edit omdat ik weet dat er anders toch zo een opmerking komt tongue.gif )

enja ook voor religie maar daar weet ik geen snars van

This post was edited by cranium-sf on Dec 22 2007 06:31pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll