d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Intigreert Jullie Op Dit Moment?
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 20 2007 06:34am
Quote (Romuald @ Thu, 20 Dec 2007, 13:33)
Feestdagen enzo


37 post/day jij bent echt een spammer ^^
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Dec 20 2007 07:06am
Ik hou me erg bezig met controleren op multicollinearity, heteroskedasticity, endogeneity, autocorrelation en andere Gauss-Markov violations.
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Dec 20 2007 07:08am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, 20 Dec 2007, 15:06)
Ik hou me erg bezig met controleren op multicollinearity, heteroskedasticity, endogeneity, autocorrelation en andere Gauss-Markov violations.
Saai? =|
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Dec 20 2007 07:15am
Quote (Xepo @ Thu, 20 Dec 2007, 15:08)
Saai? =|


Mwah, het concept is wel geinig, maar het is wel voor nerds.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 20 2007 07:53am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, 20 Dec 2007, 14:15)
Mwah, het concept is wel geinig, maar het is wel voor nerds.


tis dat je het zelf zegt ^^
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Dec 20 2007 09:39am
Quote (edujackass @ Wed, 19 Dec 2007, 22:49)
een Wii leek me wel leuk.


wii heeft mn broertje al en ik speel er nooit op eigelijk is is ook half van mij.
en sokken heb ik al van sinterklaas gehad, (serieus)
Banned
Posts: 63
Joined: Dec 19 2007
Gold: 0.00
Dec 20 2007 09:45am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Dec 20 2007, 12:34pm)
37 post/day jij bent echt een spammer ^^


jij ook.. jij reageerd echt op alles om aan die +1 te komen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Dec 20 2007 09:54am
Quote (Romuald @ Thu, Dec 20 2007, 03:45pm)
jij ook.. jij reageerd echt op alles om aan die +1 te komen


de pot verwijt de ketel..

MORGE SKIEN!! HAHAHAHAHAHAHAHHA
Banned
Posts: 63
Joined: Dec 19 2007
Gold: 0.00
Dec 20 2007 10:17am
Quote (CpTJenJen @ Thu, Dec 20 2007, 03:54pm)
de pot verwijt de ketel..

MORGE SKIEN!! HAHAHAHAHAHAHAHHA


Beetje ongepast hierzo, ik ontken niet dat ik spam smile.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 20 2007 10:17am
Quote (Romuald @ Thu, 20 Dec 2007, 17:17)
Beetje ongepast hierzo, ik ontken niet dat ik spam smile.gif


spammert !
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll