☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Wat Intigreert Jullie Op Dit Moment?
Prev
1
2
3
4
5
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 872
Replies: 48
Track Topic
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#31
Dec 20 2007 06:34am
Quote (Romuald @ Thu, 20 Dec 2007, 13:33)
Feestdagen enzo
37 post/day jij bent echt een spammer ^^
Wuben_NM
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold
:
224.00
#32
Dec 20 2007 07:06am
Ik hou me erg bezig met controleren op multicollinearity, heteroskedasticity, endogeneity, autocorrelation en andere Gauss-Markov violations.
Xepo
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold
:
1.00
Warn: 100%
#33
Dec 20 2007 07:08am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, 20 Dec 2007, 15:06)
Ik hou me erg bezig met controleren op multicollinearity, heteroskedasticity, endogeneity, autocorrelation en andere Gauss-Markov violations.
Saai? =|
Wuben_NM
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold
:
224.00
#34
Dec 20 2007 07:15am
Quote (Xepo @ Thu, 20 Dec 2007, 15:08)
Saai? =|
Mwah, het concept is wel geinig, maar het is wel voor nerds.
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#35
Dec 20 2007 07:53am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, 20 Dec 2007, 14:15)
Mwah, het concept is wel geinig, maar het is wel voor nerds.
tis dat je het zelf zegt ^^
Tha_Axid
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold
:
5,901.42
#36
Dec 20 2007 09:39am
Quote (edujackass @ Wed, 19 Dec 2007, 22:49)
een Wii leek me wel leuk.
wii heeft mn broertje al en ik speel er nooit op eigelijk is is ook half van mij.
en sokken heb ik al van sinterklaas gehad, (serieus)
Romuald
Banned
Posts: 63
Joined: Dec 19 2007
Gold
:
0.00
#37
Dec 20 2007 09:45am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Dec 20 2007, 12:34pm)
37 post/day jij bent echt een spammer ^^
jij ook.. jij reageerd echt op alles om aan die +1 te komen
CpTJenJen
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold
:
641.00
#38
Dec 20 2007 09:54am
Quote (Romuald @ Thu, Dec 20 2007, 03:45pm)
jij ook.. jij reageerd echt op alles om aan die +1 te komen
de pot verwijt de ketel..
MORGE SKIEN!! HAHAHAHAHAHAHAHHA
Romuald
Banned
Posts: 63
Joined: Dec 19 2007
Gold
:
0.00
#39
Dec 20 2007 10:17am
Quote (CpTJenJen @ Thu, Dec 20 2007, 03:54pm)
de pot verwijt de ketel..
MORGE SKIEN!! HAHAHAHAHAHAHAHHA
Beetje ongepast hierzo, ik ontken niet dat ik spam
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#40
Dec 20 2007 10:17am
Quote (Romuald @ Thu, 20 Dec 2007, 17:17)
Beetje ongepast hierzo, ik ontken niet dat ik spam
spammert !
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
3
4
5
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact