Quote (Wuben[NM] @ Thu, 20 Dec 2007, 15:04)
Leve het kopieren (raar toetsenbord hier) van citaten. Ik parafraseer:
"Hoogtevrees is niet de angst om van een grote hoogte te vallen, het is de angst voor de gek in je die wil springen."
Hehe, ik vraag me af of iemand ook maar de connectie ziet met mijn 1e post en wat er gaande is op dit forum.