d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wijsheden.
Prev12345610Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Dec 19 2007 04:39pm
mooie wijsheid:


"Doe maar goed je best, dan krijg je er flink spijt van"

"you cannot argue with ignorance"
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 19 2007 05:45pm
Quote (Hellskin @ Wed, 19 Dec 2007, 23:39)
mooie wijsheid:


"Doe maar goed je best, dan krijg je er flink spijt van"

"you cannot argue with ignorance"


daar vouch ik voor sad.gif
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Dec 20 2007 03:01am
Quote (CpTJenJen @ Thu, 20 Dec 2007, 00:29)
eerder vervelend, wat doet het er toe of het werkwoorden zijn, het is de bekendste zin uit de film fear and loathing in las vegas..
een mooie wijsheid voor in dit topic dacht ik zo smile.gif
"too"

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 20 2007 04:07am
Quote (Xepo @ Thu, 20 Dec 2007, 10:01)
"too"


Too Weird To Live, Too Rare To Die.

maar dat maakt echt niets uit lol

jullie begrepen best wat ie bedoelde..
Banned
Posts: 63
Joined: Dec 19 2007
Gold: 0.00
Dec 20 2007 06:01am
Don't be yourself, Be your best self
-Neil Strauss
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 20 2007 06:20am
Don't Try This At Home Kids

-blabla
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Dec 20 2007 07:04am
Leve het kopieren (raar toetsenbord hier) van citaten. Ik parafraseer:

"Hoogtevrees is niet de angst om van een grote hoogte te vallen, het is de angst voor de gek in je die wil springen."
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Dec 20 2007 07:09am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, 20 Dec 2007, 15:04)
Leve het kopieren (raar toetsenbord hier) van citaten. Ik parafraseer:

"Hoogtevrees is niet de angst om van een grote hoogte te vallen, het is de angst voor de gek in je die wil springen."
Hehe, ik vraag me af of iemand ook maar de connectie ziet met mijn 1e post en wat er gaande is op dit forum.

Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Dec 20 2007 07:11am
Quote (Xepo @ Thu, 20 Dec 2007, 15:09)
Hehe, ik vraag me af of iemand ook maar de connectie ziet met mijn 1e post en wat er gaande is op dit forum.


Ik was een paar dagen niet aanwezig. Vat die shit samen, ouwe.
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Dec 20 2007 07:15am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, 20 Dec 2007, 15:11)
Ik was een paar dagen niet aanwezig. Vat die shit samen, ouwe.
Niks nieuws eigenlijk. Fearsnot kwam weer eens langs en hij en andere tere zieltjes bestookte het forum met idealen. Ondertekende en andere kregen een dagje vrij. Wemy is een relnicht zeg.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345610Next
Add Reply New Topic New Poll