wat een stelletje smerige kutkinderen hiero... ik hoop dat jullie allemaal de kanker krijgen en jullie allemaal zo gek worden dat jullie je eigen moeder de dood in neuken !!!
ik heb zelf gvd ook vaak genoeg een dier verloren en dat jullie ze allemaal doodneukte is niet onze schuld, dat hij het hier poste vind ik niet stom, ik vind de mensen die die kutopmerkingen geven gewoon een stellejte smerige kankerlijers..
En waarom zou je zulke reacties kunnen verwachten?? et is toch niet normaal dat mensen zulke dingen posten als iemand verdrietig is en dit even met ons wil delen?? doe normaal smerige kankerlijers!!!
Jonge, ik leef echt met je mee hoor.. zoals ik al zij, ik heb vaak genoeg een dier verloren en das echt zoooo kut..
ik had 2 jonge katjes, een poesje en een kater, het wijfie was na 2 weken overreden, ik had haar 2 minuten daarvoor nog geaaid en lekker gekroeld..
echt man, gecondoleerd en weet dat er mensen zijn die met je meeleven en niet alleen van die smerige kankerlijers..
KANKERLIJERS HIERO ALLEMAAL OP EEN PAAR NORMALE MENSEN NA GVDen ga nu niet zijken dat dit heel niet meisjeachtig is want dat weet ik, jullie kenne me gestolen worden en allemaal de kanker krijgen !!!