d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wietrokers Hier? > Jeweetoch!
Prev1234
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 695
Joined: Feb 8 2006
Gold: 2.91
Dec 7 2007 05:58am
Quote (CorvX @ Fri, Dec 7 2007, 11:45am)
Ik blow dagelijks, aangezien ik een baantje heb en ouder dan 18 ben is dat ook geen probleem.


yup me 2 aleen geen wiet maar hash
Member
Posts: 1,144
Joined: Oct 16 2007
Gold: 0.65
Dec 7 2007 06:34am
Quote (marty17 @ Fri, Dec 7 2007, 11:58am)
yup me 2 aleen geen wiet maar hash


Hoezo hash? Word er persoonlijk nooit echt stoned van ofzo tongue.gif, tja icelator maar das ook die shit tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234
Closed New Topic New Poll