Quote (Apachai @ Tue, 11 Dec 2007, 14:26)
das marijuana

niet wiet ^^
@Mischa : als je verslaafd ben ( licht ) is het niet zoals jij nu net beschreef.. zelfs een lichtverslaafde aan wiet krijgt afkickverschijnselen,
niet al te goed op te merken maar wel wat meer dan moeilijk in slaap komen..
somige mensen zijn echt achterlijk..
wat is cannabis dan?
en leg het verschil eens uit?
wiet is niet verslavend en er zijn ook geen afkick verschijnselen
alleen als je zoveel blowd dat je gewent raakt aan het gevoel kan het net als koffie verslavend worden..
en wtf is een lichtverslaafde je bent verslaafd of niet niet lichtverslaafd..