d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Raadsel Voor De Slimmen :) > Los Je Deze Op ?
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Dec 5 2007 03:22pm
Quote (Falkerakatim @ Wed, 5 Dec 2007, 19:13)
wel ja ... het lijkt simpel als je het leest... maar kijk maar eens terug hoeveel mensen er nu eigenlijk fout waren ...
vraag het maar eens aan die kinderen van groep 8 (wat dat ook moge wezen? is dat iets van het bijzonder onderwijs ofzo ? :s:s)
hoeveel kinderen van die leeftijd (wat die ook moge zijn) zullen het juist hebben tongue.gif

Doe de volgende keer even 2 seconden onderzoek, dan zet je jezelf niet zo voor lul met zo'n post.

Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Dec 5 2007 03:29pm
Quote (triple_han @ Wed, Dec 5 2007, 09:22pm)
Doe de volgende keer even 2 seconden onderzoek, dan zet je jezelf niet zo voor lul met zo'n post.


ik zie iemand anders die zich voor lul aan het zetten is..
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Dec 5 2007 03:38pm
Ja maar han doet VWO, jeweettoch.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Dec 5 2007 03:41pm
Quote (Xepo @ Wed, Dec 5 2007, 09:38pm)
Ja maar han doet VWO, jeweettoch.


wat is je punt , dan kan hij zichzelf nog wel voor lul zetten tongue.gif door te serieus in te gaan op wat opzich best een leuk topic was..
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Dec 5 2007 03:47pm
Quote (CpTJenJen @ Wed, 5 Dec 2007, 23:29)
ik zie iemand anders die zich voor lul aan het zetten is..


Ik vind niet weten wat groep 8 is vrij triest. Zeker als je denkt dat het bijzonder onderwijs is.
Member
Posts: 801
Joined: Dec 5 2007
Gold: 2.00
Warn: 70%
Dec 5 2007 03:47pm
Quote (CpTJenJen @ Wed, Dec 5 2007, 09:41pm)
wat is je punt , dan kan hij zichzelf nog wel voor lul zetten tongue.gif door te serieus in te gaan op wat opzich best een leuk topic was..


tongue.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Dec 5 2007 03:55pm
Quote (triple_han @ Wed, Dec 5 2007, 09:47pm)
Ik vind niet weten wat groep 8 is vrij triest. Zeker als je denkt dat het bijzonder onderwijs is.


nou nee.. maar hij mag het toch best zo vragen om zn fg te verliezen ?? en je zag dat mensen het fout hadden dus accepteer het.. niet iedereen is zo geweldig net als jij..
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 5 2007 04:13pm
Quote (triple_han @ Wed, 5 Dec 2007, 23:47)
Ik vind niet weten wat groep 8 is vrij triest. Zeker als je denkt dat het bijzonder onderwijs is.


triple han je zuigt. en je speelt nog steeds d2. schaam je.

edit/ waar is je goeie ouwe duikbril foto.

This post was edited by edujackass on Dec 5 2007 04:13pm
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Dec 6 2007 01:40am
Quote (edujackass @ Thu, 6 Dec 2007, 00:13)
triple han je zuigt. en je speelt nog steeds d2. schaam je.

edit/ waar is je goeie ouwe duikbril foto.

edu jij bent 1 van die personen waar ik een zin in mn profiel aan heb gewijd. Je hoeft nu niet te gaan flamen of huilen, je weet dat ik gelijk heb.

Hoezo speel ik nog d2?
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Dec 6 2007 01:59am
Quote (triple_han @ Wed, Dec 5 2007, 10:47pm)
Ik vind niet weten wat groep 8 is vrij triest. Zeker als je denkt dat het bijzonder onderwijs is.


niet iedereen woont in Nederland....
In Belgiƫ weet bijna niemand wat groep 8 is, wij hebben een ander onderwijssysteem
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll