d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Vuurwerk 2007/2008
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 2 2007 10:49am
Quote (Apachai @ Sun, Dec 2 2007, 01:45pm)
oh my damn god !!.. koop dan meteen 4 mil fg tongue.gif


Tja, dat kan ook.
Sommige mensen kopen virtueel geld met hun echte geld, andere steken hun geld liever in de fik.
Ik zou 't zelf ook eerder in de fik steken btw.
Member
Posts: 4,115
Joined: Jul 7 2005
Gold: 340.90
Dec 2 2007 10:52am
geen vuurwerk dit jaar het wotdt uitgaan

of hier heen
http://partyflock.nl/party/109200:Complex_NYE.html

of hier
http://partyflock.nl/party/108173:New_years_eve_into_2008.html

allebij lekker knallen maja
Member
Posts: 695
Joined: Feb 8 2006
Gold: 2.91
Dec 2 2007 11:21am
Quote (Apachai @ Sun, Dec 2 2007, 12:45pm)
oh my damn god !!.. koop dan meteen 4 mil fg tongue.gif


oud en niew is maar 1 dag in het jaar dus dan mag je best een keer gek doen vind ik tongue.gif
forum gold kan het hele jaar dus is minder speciaal wil het liever verdienen op bnet dmv items te zoeke en dan traden.
Member
Posts: 8,605
Joined: Jun 21 2007
Gold: 106.00
Dec 2 2007 01:10pm
kheb al vuurwerk gekocht voor 200+ euro uit belgie.. tis maar watje ervoor over hebt en of je het je kan veroorloven..
Member
Posts: 7,178
Joined: Feb 10 2005
Gold: 0.00
Dec 2 2007 06:58pm
ik ben niet zo voor vuurwerk,
kzie het graag, ma zelf kopen enz, mja ni echt.
Als het weer wa meevalt, en als ik in Belgiƫ ben,
zal ik zeker en vast weer vuurwerk gaan bekijken in Antwerpen (boven de Schelde),
is wel de moeite waard. Een paar jaar terug hadden ze chinezen ingehuurd ofzo voor het vuurwerk,
was aiiight. Zeker op het einde, da laatste "raket" was echt ni normaal. Gaf zo'n knal, da ge da echt voelde door uw hele lichaam.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 3 2007 12:12am
Quote (Snielsje @ Thu, 29 Nov 2007, 22:02)
Voor hoeveel geld ga je dit jaar aan vuurwerk besteden.
en voor wat voor soort vuurwerk? Belgisch? Nederlands? Siervuurwerk? Knalvuurwerk?

nou vertel is wat je gaat doen met oud en nieuw,
als ik iets vergeten ben sorry, misschien als je het op tijd zegt kan ik nog editen.

regards niels


Edit/ Ik ga zelf tussen de 20.00 en 50.00 euro kopen en ga belgisch vuurwerk halen want daar is
wat meer aan dan nederlands vuurwerk.
En ga voor Knalvuurwerk


ga je voor 50 euro naar belgie rijden ja....
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Dec 3 2007 10:57am
mss woont ie 20 km van de grens tongue.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Dec 3 2007 12:44pm
Quote (Apachai @ Mon, Dec 3 2007, 04:57pm)
mss woont ie 20 km van de grens tongue.gif


5 km ik maar leuke poging tongue.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Dec 3 2007 12:50pm
ghwehehe
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Dec 3 2007 12:52pm
Quote (CpTJenJen @ Mon, Dec 3 2007, 06:44pm)
5 km ik maar leuke poging tongue.gif


ik fiets in uurjte naar goeie winkel met rustig tempo
dus 50 euro zou voor mij wel de moeite zijn smile.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll