ik ben niet zo voor vuurwerk,
kzie het graag, ma zelf kopen enz, mja ni echt.
Als het weer wa meevalt, en als ik in Belgiƫ ben,
zal ik zeker en vast weer vuurwerk gaan bekijken in Antwerpen (boven de Schelde),
is wel de moeite waard. Een paar jaar terug hadden ze chinezen ingehuurd ofzo voor het vuurwerk,
was aiiight. Zeker op het einde, da laatste "raket" was echt ni normaal. Gaf zo'n knal, da ge da echt voelde door uw hele lichaam.