Quote (Wuben[NM] @ Sat, 24 Nov 2007, 15:13)
Nee, ik kon in 4 VWO (of waar jij ook zit) al zeer fatsoenlijk spellen. Hell, die shit leer je op de basisschool.
De laatste keer dat ik me echt verdiept heb in de maatschappij? Elke dag wellicht? Of heb jij een definitie van verdiepen waaraan ik niet kan voldoen?
Het is inderdaad vervelend als je wat verspilde uren hebt. Waarom compenseer je dat dan niet door extra je best te doen in de uren dat je wél een vakbekwame leraar hebt?
Ik denk overigens niet dat de Nederlandse jongere steeds dommer wordt; ik denk dat ze wat zelfstandiger zouden moeten worden. Op de universiteit word je nog pijnlijk in het diepe gegooid.
Hoe jij nu al een paar keer niet goed gelezen hebt, duidt er toch wel een beetje op dat je je er niet bepaald in verdiept. Het is net zo'n vergelijking als jij gemaakt hebt qua spelling: 'jij vindt de lessen slecht, maar dat zie je ook aan de manier waarop je spelt.'
Maarja, de leerlingen doen ook wel hun best in de 'goede' uren. Maar daarmee haal je de uren waarin je niets nuttigs doet niet weg.
Quote (??NNI)
Leg je standpunt dan eens duidelijk uit.
Hetgeen wat je zegt is nutteloos, want in feite staat het een beetje los van wat er gezegd werd. Daarnaast is 'Leeeeeeeeeeeeees dan toch eens' geen standpunt.
This post was edited by MilkAndCookies on Nov 24 2007 09:24am