d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Optreden Van Poltieagenten Op Canadees Airport > Jammerend Schandalig...
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 641.00
Nov 20 2007 02:04am
Quote (Lucas[NM] @ Mon, Nov 19 2007, 09:51pm)
Het kan dus wel ja, maar kom op..die man heeft niets verkeerds gedaan en om het grof te zeggen staan een paar leipe agenten hem dood te shocken:x

weten ze toch wel wat ie allemaal zei? als ze nou is de moeite zouden nemen om met m te praten.. ik bedoel hij viel die agenten toch ook niet aan .. hij gooide iets op de grond.. zet er een tolk bij en die agenten
als ie dan agressief gaat doen DAN KAN IK EEN SCHOK nog net goedkeure..
Member
Gold: 0.00
Nov 20 2007 02:52am
ik heb 1 keer iemand meegemaakt die hysterisch was op het vliegveld, alles word in een keer overhoop gegooid ( schema's van vluchten etc etc etc )

toen de politie daar kwam hebben ze 5 minuten met hem gepraat, wat voor geen ene malle moer hielp. toen hebben ze hem met 5 man neer moeten meppen, met de vuisten, en daar hadden ze nog moeite mee.

ik wil ff een paar dingetjes opmerken..

als je geen hysterische man tegen bent gekomen die je met kracht tegen de grond moet werken, moet je niet praten alsof dat een eitje is.. dat is het namelijk niet..

ik heb 1 maal een behoorlijk gevecht mee gemaakt tijdens het uitgaan, daarbij was het 20-10 bij wijze van spreke.. toen er nog 1 van de 10 over was, de rest was weg gerend of knock-out, werd die vent helemaal hysterish, we hebbe hem toen met 5 man neer moeten drukken, en toen was het nog moeilijk.. en ik wil niet opscheppen ofzo, maar ik ben toch geen kleine jonge en onervaren met vechtpartijen..

dus, dat je het even weet

en het is natuurlijk zo zoals al eerder werd gezegd, moet die man daar zo snel mogelijk weg! tolk? kan, duurt mss wel een uur.. ok, schokken kan dus iemand doden, maar dat is ook niet cker..
als die man niet meewerkte om daar weg te gaan, en ze hadden dat middel nodig om hem te overmeesteren, moeten ze het wel doen.. anders duurt het te lang of is er een te groot gevaar voor andere betrokkene..
en als je met de vuisten op iemand inslaat, en er staan allemaal mensen te kijken en er word gefilm.. geef mij maar zo'n schok apparaat, is minder bruut, is minder bloederig, is gewoon een snellere en efficientere oplossing..

das mijn mening,
Member
Gold: 641.00
Nov 20 2007 02:54am
Quote (Apachai @ Tue, Nov 20 2007, 08:52am)
ik heb 1 keer iemand meegemaakt die hysterisch was op het vliegveld, alles word in een keer overhoop gegooid ( schema's van vluchten etc etc etc )

toen de politie daar kwam hebben ze 5 minuten met hem gepraat, wat voor geen ene malle moer hielp. toen hebben ze hem met 5 man neer moeten meppen, met de vuisten, en daar hadden ze nog moeite mee.

ik wil ff een paar dingetjes opmerken..

als je geen hysterische man tegen bent gekomen die je met kracht tegen de grond moet werken, moet je niet praten alsof dat een eitje is.. dat is het namelijk niet..

ik heb 1 maal een behoorlijk gevecht mee gemaakt tijdens het uitgaan, daarbij was het 20-10 bij wijze van spreke.. toen er nog 1 van de 10 over was, de rest was weg gerend of knock-out, werd die vent helemaal hysterish, we hebbe hem toen met 5 man neer moeten drukken, en toen was het nog moeilijk.. en ik wil niet opscheppen ofzo, maar ik ben toch geen kleine jonge en onervaren met vechtpartijen..

dus, dat je het even weet

en het is natuurlijk zo zoals al eerder werd gezegd, moet die man daar zo snel mogelijk weg! tolk? kan, duurt mss wel een uur.. ok, schokken kan dus iemand doden, maar dat is ook niet cker..
als die man niet meewerkte om daar weg te gaan, en ze hadden dat middel nodig om hem te overmeesteren, moeten ze het wel doen.. anders duurt het te lang of is er een te groot gevaar voor andere betrokkene..
en als je met de vuisten op iemand inslaat, en er staan allemaal mensen te kijken en er word gefilm.. geef mij maar zo'n schok apparaat, is minder bruut, is minder bloederig, is gewoon een snellere en efficientere oplossing..

das mijn mening,

weet ik wel... maar die man was toch niet super hysterisch? er is wel iets beters te bedenken voor zon moment.. daar ben ik van overtuigt
Member
Nov 20 2007 03:01am
als jij rustig gaat zitten, nadenken, en tijd gaat verdoen terwijl die vent steeds gekker gaat doen, ben je een kouwe kikker xD

maja.. op zo'n moment wil je gewoon zo snel mogelijk die vent weg hebben zonder dat het een bloedbad word, dat hij is overleden.. ok. niet de bedoeling, maja ...

als ze daar een oplossing voor willen hebben moeten ze dat bedenken, en dan aan de uitrusting van die agenten/security toevoegen.
Member
Gold: 224.00
Nov 20 2007 07:16am
Quote (Ov2rkill @ Mon, 19 Nov 2007, 23:49)
Zo begaan met de mensheid!
Had ik nooit van een NM lid verwacht ohmy.gif

Hij is dan ook geen officieel [NM] lid.
Member
Gold: 179.04
Nov 20 2007 07:32am
Quote (Wuben[NM] @ Tue, Nov 20 2007, 02:16pm)
Hij is dan ook geen officieel [NM] lid.

Ik word uitgekotst door Wuben, hoewel Weemz me opzich wel mag als ik het goed heb :]

Edit: en ik heb geen warn, dus ik hoor er niet bij sad.gif

This post was edited by Lucas[NM] on Nov 20 2007 07:32am
Member
Nov 20 2007 08:42am
lol.. mensen met warn moeten zich leren beheersen xD
mensen met warn zijn gewoon mensen die net buiten het boekje hebben gehandeld.. en das de eige schuld smile.gif
Member
Nov 20 2007 08:52am
Quote (Apachai @ Tue, 20 Nov 2007, 15:42)
lol.. mensen met warn moeten zich leren beheersen xD
mensen met warn zijn gewoon mensen die net buiten het boekje hebben gehandeld.. en das de eige schuld smile.gif

Reported.
Member
Nov 20 2007 08:55am
Quote (�?NNI @ Tue, Nov 20 2007, 02:52pm)
Reported.

das heel fijn voor jou, ik zeg het alleen maar lol.. en ik heb nog gelijk ook smile.gif
Member
Gold: 0.31
Nov 20 2007 10:26am
Quote (Lucas[NM] @ Tue, Nov 20 2007, 02:32pm)
Ik word uitgekotst door Wuben, hoewel Weemz me opzich wel mag als ik het goed heb :]

Edit: en ik heb geen warn, dus ik hoor er niet bij sad.gif

Guild: SaD

Quote (Apachai @ Tue, Nov 20 2007, 03:55pm)
das heel fijn voor jou, ik zeg het alleen maar lol.. en ik heb nog gelijk ook smile.gif

Reported.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll