Quote (Apachai @ Tue, Nov 20 2007, 08:52am)
ik heb 1 keer iemand meegemaakt die hysterisch was op het vliegveld, alles word in een keer overhoop gegooid ( schema's van vluchten etc etc etc )
toen de politie daar kwam hebben ze 5 minuten met hem gepraat, wat voor geen ene malle moer hielp. toen hebben ze hem met 5 man neer moeten meppen, met de vuisten, en daar hadden ze nog moeite mee.
ik wil ff een paar dingetjes opmerken..
als je geen hysterische man tegen bent gekomen die je met kracht tegen de grond moet werken, moet je niet praten alsof dat een eitje is.. dat is het namelijk niet..
ik heb 1 maal een behoorlijk gevecht mee gemaakt tijdens het uitgaan, daarbij was het 20-10 bij wijze van spreke.. toen er nog 1 van de 10 over was, de rest was weg gerend of knock-out, werd die vent helemaal hysterish, we hebbe hem toen met 5 man neer moeten drukken, en toen was het nog moeilijk.. en ik wil niet opscheppen ofzo, maar ik ben toch geen kleine jonge en onervaren met vechtpartijen..
dus, dat je het even weet
en het is natuurlijk zo zoals al eerder werd gezegd, moet die man daar zo snel mogelijk weg! tolk? kan, duurt mss wel een uur.. ok, schokken kan dus iemand doden, maar dat is ook niet cker..
als die man niet meewerkte om daar weg te gaan, en ze hadden dat middel nodig om hem te overmeesteren, moeten ze het wel doen.. anders duurt het te lang of is er een te groot gevaar voor andere betrokkene..
en als je met de vuisten op iemand inslaat, en er staan allemaal mensen te kijken en er word gefilm.. geef mij maar zo'n schok apparaat, is minder bruut, is minder bloederig, is gewoon een snellere en efficientere oplossing..
das mijn mening,
weet ik wel... maar die man was toch niet super hysterisch? er is wel iets beters te bedenken voor zon moment.. daar ben ik van overtuigt