d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > P O K E R > Poker Jij Of Niet
Prev12345611Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Gold: 541.90
Warn: 100%
Nov 9 2007 02:44pm
Quote (MorphX @ Thu, 8 Nov 2007, 20:44)
regelmatig online bij partypoker. (alle tenminste als ik tijd heb, meestal snachts)
1€/2€ NL hold'em tafels kun je me vinden (username : Akin001)
de "noobs" wa pesten, de blinds stelen enzo met grote inzetten.
Je moet eens proberen, bij 0.5€/1€ tafels. Wees selectief, maar speel zeer agressief, meestal (uit mijn ervaringen sprekend) backen ze als je voldoende inzet.
Daarom speel ik altijd enkel op NL (no limit) tafels. Heb meerdere malen meegemaakt da ze op den duur gewoon zeiden dat ik moest afbollen.
Heb ook meerdere malen meegemaakt da ik in een "winning streak" zat. Echt ni te geloven de kaarten die ik kreeg, en mensen die toch gecharmed werden door een paar of jacks of een ace king ofzo. Of da je binnen een korte reeks spellen, ideale flops kreeg. Four of a kind, full house, straight, flush enz... droomflops dus biggrin.gif
Dan word het moeilijk om toch geld af te rippen van de tegenstander. Easy folden enz.
Maar overal, ik amuseer me online.
En tis zeker leuk als ge na zo'n winning streak zo'n 800 dollar hebt gebanked in twee uur.
Dan effkes uw geluk proberen op hogere tafels me hetgeen da ge juist hebt gebanked (das ook de enigste manier da ik op grote tafels speel, als ik zo zwaar heb gebanked),
me wa geluk verdubbelde uw geld of zelfs meer. Dan gewoon weer banken. Effkes op partybets gaan, een honderdje of meer inzetten in drie vier redelijk makkelijke voetbal matchen,
en twee dagen later edde die geld x10 ofzo smile.gif
dus, ehm... serieus he, als je weet wa je doet, hoef je zelfs ni meer te werken.
Als ge uw zelf in toom kunt houden, en geen gekke dingens doet, zoals all in gaan me king five om de blind te stelen biggrin.gif
of da ge na een redelijk verlies in verleiding raakt om toch de overige dollars te gebruiken om je geld terug te winnen,
kunde u behoorlijk wat amuseren op partypoker en redelijk geld banken smile.gif

ik ben geintresseerd. is het geld over te maken naar paypall of bank zodat het te gebruiken is?
als ik meer als 10 euro per uur verdien wil ik het wel als bijbaantje doen op zaterdagen.
pokeren is te leren toch? als ik ergens intresse in heb duurt het niet lang om erachter te komen hoe het zit.

This post was edited by edujackass on Nov 9 2007 02:45pm
Member
Gold: 0.00
Nov 9 2007 03:47pm
Quote (edujackass @ Fri, Nov 9 2007, 09:44pm)
ik ben geintresseerd. is het geld over te maken naar paypall of bank zodat het te gebruiken is?
als ik meer als 10 euro per uur verdien wil ik het wel als bijbaantje doen op zaterdagen.
pokeren is te leren toch? als ik ergens intresse in heb duurt het niet lang om erachter te komen hoe het zit.

Partypoker beschikt over de beste moneytransfer systeem da ik ooit op een gelijkaardige site heb gezien.
gewoon een simpele overschrijving via de lokale bank is zelfs een optie. Paypall, visa enz.
Zelfs Maesto en Mistercash smile.gif

Wel, ik zal het zo zeggen, het is eigenlijk een "gouden" tip :
als een hond A harder blaft dan hond B, is de kans groot dat hond B gewoon wegloopt, al heeft die grotere tanden smile.gif
get it?
zo niet (was da een stomme vergelijking ofzo),
Ga bijvoorbeeld op No limit 0.50/1 $ tafels, meestal zitten daar mensen met 25-50$.
Wel, stap in de tafel met 100-200$, opzichzelf is da al een psychologisch voordeel,
wees selectief met de kaarten, maar zeer aggressief. Geen schrik hebben om bvb met Ace King (al zijn ze niet gematcht) om 10-15$ in te zetten,
al heeft de opponent bvb een paar 7's, die zal effkes nadenken, om de helft van zijn geld of meer in te zetten. Ge kunt voor hetzelfde geld het geluk tegen u hebben, en lot wil da de opponent betere kaarten heeft enz. Mja, trust me (kspeel al heeeeeel lang), op lage inzet tafels backen mensen heeeeel snel up.
Gewoon selectief, maar des te meer aggresief.
Poker is een psychologisch spelleke, en bovenal een spel da veel afhangt van geluk.
Mja, soms moet je die geluk op een aggresieve manier zelf opzoeken.

Poker is ni echt te leren,
allé der valt niks te "leren",
kbedoel je kent wa een Pair is, of Full house enz he,
wa is hoger, wa is beter enz. Wa zijn je kansen opzichzelf met de kaarten die je al hebt, en met de flop (eerste drie kaarten) enz.
Ma bovenal, het is echt meer een psychologisch "spelleke" da afhangt van geluk.
Het enigste wa je MOET leren is,
(persoonlijke ervaring)
niet te snel vant dak gaan. Leer banken. Leer je winsten opzij te zetten,
het is niet dat je op een korte termijn winst hebt gemaakt, dat je dat zal blijven doen.
Push u geluk ni smile.gif Neem uw tijd en amuseer u. Spelen om echt een verdienste op te bouwen, gaat ni zomaar, je moet da traagjes aan doen.
Eerst wa ervaring opdoen. Zien wa je kaarten waard zijn enz. Hoe je bepaalde situaties afhandeld enz (raise, reraise, all in, check enz)
Er zijn vrij veel mensen die een vrij accuraat idee kunnen hebben door gewoon je inzet te evalueren.
Anyways,
ik zaag.
Member
Gold: 13.38
Nov 9 2007 04:48pm
Quote (Ov2rkill @ Thu, Nov 8 2007, 06:32pm)
Morgen ben ik direct van't school naar huis en moet'k direct naar antwerpen voor een optreden van rise against, dus veel geluk me snoer!

rise against was laatst nog in 013 Tilburg
Member
Gold: 4,132.00
Nov 10 2007 08:49am
ik speel soms poker met een paar maten, wel alleen met dobbelstenen (geen kaarten...) en in den blokker kan je een set met pokerchips halen voor maar 10 euro ofzo smile.gif wel leuk
ik speel wel nooit voor geld...
Member
Gold: 1.00
Nov 10 2007 09:29am
Quote (MorphX @ Fri, 9 Nov 2007, 23:47)
Partypoker beschikt over de beste moneytransfer systeem da ik ooit op een gelijkaardige site heb gezien.
gewoon een simpele overschrijving via de lokale bank is zelfs een optie. Paypall, visa enz.
Zelfs Maesto en Mistercash smile.gif

Wel, ik zal het zo zeggen, het is eigenlijk een "gouden" tip :
als een hond A harder blaft dan hond B, is de kans groot dat hond B gewoon wegloopt, al heeft die grotere tanden smile.gif
get it?
zo niet (was da een stomme vergelijking ofzo),
Ga bijvoorbeeld op No limit 0.50/1 $ tafels, meestal zitten daar mensen met 25-50$.
Wel, stap in de tafel met 100-200$, opzichzelf is da al een psychologisch voordeel,
wees selectief met de kaarten, maar zeer aggressief. Geen schrik hebben om bvb met Ace King (al zijn ze niet gematcht) om 10-15$ in te zetten,
al heeft de opponent bvb een paar 7's, die zal effkes nadenken, om de helft van zijn geld of meer in te zetten. Ge kunt voor hetzelfde geld het geluk tegen u hebben, en lot wil da de opponent betere kaarten heeft enz. Mja, trust me (kspeel al heeeeeel lang), op lage inzet tafels backen mensen heeeeel snel up.
Gewoon selectief, maar des te meer aggresief.
Poker is een psychologisch spelleke, en bovenal een spel da veel afhangt van geluk.
Mja, soms moet je die geluk op een aggresieve manier zelf opzoeken.

Poker is ni echt te leren,
allé der valt niks te "leren",
kbedoel je kent wa een Pair is, of Full house enz he,
wa is hoger, wa is beter enz. Wa zijn je kansen opzichzelf met de kaarten die je al hebt, en met de flop (eerste drie kaarten) enz.
Ma bovenal, het is echt meer een psychologisch "spelleke" da afhangt van geluk.
Het enigste wa je MOET leren is,
(persoonlijke ervaring)
niet te snel vant dak gaan. Leer banken. Leer je winsten opzij te zetten,
het is niet dat je op een korte termijn winst hebt gemaakt, dat je dat zal blijven doen.
Push u geluk ni smile.gif Neem uw tijd en amuseer u. Spelen om echt een verdienste op te bouwen, gaat ni zomaar, je moet da traagjes aan doen.
Eerst wa ervaring opdoen. Zien wa je kaarten waard zijn enz. Hoe je bepaalde situaties afhandeld enz (raise, reraise, all in, check enz)
Er zijn vrij veel mensen die een vrij accuraat idee kunnen hebben door gewoon je inzet te evalueren.
Anyways,
ik zaag.
Tering, wat een verschrikkelijk taalgebruik. 'Poker valt niet te leren', maar vervolgens noem je wel van alles op wat je moet weten.

Member
Gold: 14.89
Nov 10 2007 12:25pm
Quote (Xepo @ Sat, 10 Nov 2007, 16:29)
Tering, wat een verschrikkelijk taalgebruik. 'Poker valt niet te leren', maar vervolgens noem je wel van alles op wat je moet weten.

Belgische logica.
Member
Nov 10 2007 04:24pm
Quote (Xepo @ Sat, Nov 10 2007, 04:29pm)

wel,
als jij "Full House" "Royal Flush "Ace High" enz onder de categorie "leerstof voor Poker" zet,
dan heb je degelijk gelijk.
maar als jij "tips" onder "leerstof" categoriseerd, hmmm...
En wa begrijp je niet van : allé er valt niks te "leren"
Schaken "leer" je,
poker niet. Er zijn 10 verschillende handen, en die "leer" je niet. Je kent ze, maar je speelts ze psychologisch. Niet dat er een bepaalde strategie inzit.
Hetgeen dat je moet "leren" is niet hetzelfde met datgeen dat je moet "weten".
Groot verschil,
als je da ni begrijpt moet jij misschien je taalgebruik maar wat opfrissen.

Quote (WemyNM @ Sat, Nov 10 2007, 07:25pm)
Belgische logica.

bandwagon?
Member
Gold: 1.00
Nov 11 2007 05:58am
Quote (MorphX @ Sun, 11 Nov 2007, 00:24)

wel,
als jij "Full House" "Royal Flush "Ace High" enz onder de categorie "leerstof voor Poker" zet,
dan heb je degelijk gelijk.
maar als jij "tips" onder "leerstof" categoriseerd, hmmm...
En wa begrijp je niet van : allé er valt niks te "leren"
Schaken "leer" je,
poker niet. Er zijn 10 verschillende handen, en die "leer" je niet. Je kent ze, maar je speelts ze psychologisch. Niet dat er een bepaalde strategie inzit.
Hetgeen dat je moet "leren" is niet hetzelfde met datgeen dat je moet "weten".
Groot verschil,
als je da ni begrijpt moet jij misschien je taalgebruik maar wat opfrissen.
er·va·ring (de ~ (v.))
3 kennis, door ondervinding verkregen

ken·nis2 (de ~ (v.), ~sen)
1 wat men door studie of oefening geleerd heeft => weten

Strategieën leer je ook, de een weet ze alleen beter te utiliseren dan de ander.

Met dat verschrikkelijke taalgebruik doel ik op dat achterlijke vlaams of wat dan ook van je, gecombineerd met spelfouten en Engelse woorden.
Member
Nov 11 2007 07:44am
Wat Morphx bedoelt - denk ik - is dat er zoveel verschillende mogelijke situaties zijn in poker, dat het onmogelijk is om op elke situatie voorbereid te zijn. Zelfs als je de meest vanzelfsprekende stappen zet, bestaat er nog een kans dat je verliest. Het blijft uiteindelijk een kansspel.

Je kan dialect lelijk vinden, maar "achterlijk" is het niet.
Member
Nov 11 2007 09:06am
ja pokeren

wel grappig
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345611Next
Closed New Topic New Poll