d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Wil Clanwar > Wie Wil??
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Oct 6 2007 10:46am
Volgens mij stem jij het begrip 'volwassenheid' af op het al dan niet bezitten van een 'trusted tag'. Mag ik dat dom vinden?
Member
Gold: 4,132.00
Oct 6 2007 10:48am
Quote (??NNI @ Sat, Oct 6 2007, 04:46pm)
Volgens mij stem jij het begrip 'volwassenheid' af op het al dan niet bezitten van een 'trusted tag'. Mag ik dat dom vinden?

en waar heb ik dit gezegt als ik vragen mag?
ik stem het begrip volwassenheid af op verwijten zoals: "domme belg" + het feit dat dit getypt word door een kerel van 17 jaar of ouder.
het feit dat mensen van deze leeftijd zo een zinlose verwijten typen op een forum zonder enige deftige reden vind ik onvolwassen.
Member
Gold: 0.48
Oct 6 2007 10:53am
Quote (Falkerakatim @ Sat, 6 Oct 2007, 16:35)
je bent wss 17 jaar...
Quote (Falkerakatim @ Sat, 6 Oct 2007, 17:48)
het feit dat dit getypt word door een kerel van 17 jaar of ouder.

Je noemde net mijn geboortedatum. Waarom ben je dan nog steeds zo onzeker over mijn leeftijd?

Hee, maarrre.. Je laat je wel lekker opnaaien! biggrin.gif lovely..

Member
Oct 6 2007 11:00am
Quote (Doggy-Style @ Sat, Oct 6 2007, 04:53pm)
Je noemde net mijn geboortedatum. Waarom ben je dan nog steeds zo onzeker over mijn leeftijd?

Hee, maarrre.. Je laat je wel lekker opnaaien! biggrin.gif lovely..

omdat ik alleen 1990 heb gelezen ... alleen copy-paste ... ik zal strax eens kijken in welke maand je feitelijk geboren bent... maar eerlijk gezegt interessert het me niet:)
hmmm en ik laat me niet echt opnaaien ... ik vind het gewoon ontspannend om af en toe is te posten en mijn standpunt te verdedigen... van het moment dat mijn taak afgewerkt is voor maandag heb je van mij geen last meer, dan kan je me zoveel verwijten als je wilt zonder dat ik je onder tafel praat smile.gif
Member
Oct 6 2007 11:02am
en waar heb ik dit gezegt als ik vragen mag?

Ik heb die indruk, onder meer door: 'jou kinderachtig gedrag verdient dat blauwe woordje "trusted" niet ...'.

ik stem het begrip volwassenheid af op verwijten zoals:  "domme belg" + het feit dat dit getypt word door een kerel van 17 jaar of ouder. het feit dat mensen van deze leeftijd zo een zinlose verwijten typen op een forum zonder enige deftige reden vind ik onvolwassen.

Dus als je >17 jaar bent, en je noemt iemand een 'domme Belg', is dat onvolwassen, maar als je dat doet wanneer je jonger bent dan 17, is dat niet zo? Zie je het nog steeds niet in?
Member
Oct 6 2007 11:06am
1 Tip: vergelijk alle voorgaande posten voor jouw eerste post in dit topic met de jouwe.
Member
Oct 6 2007 11:12am
Quote (??NNI @ Sat, Oct 6 2007, 05:02pm)
Dus als je >17 jaar bent, en je noemt iemand een 'domme Belg', is dat onvolwassen, maar als je dat doet wanneer je jonger bent dan 17, is dat niet zo? Zie je het nog steeds niet in?

het feit is gewoon ... dat zo een commentaren te verwachten zijn van kinderen van 12 jaar ofzo ... dat is zo een leeftijd waarop kinderen dit soort uitspraken doen.
het feit dat hij al 17 jaar is. betekend dat hij normaal gezien al uit zijn pubertijd moet zijn... ik denk dat je vanaf de leeftijd van 15 toch wel min of meer volwassener begint te reageren. op 17 jarige leeftijd zeker.
maar ik ga stoppen met deze zinlose discussie...

en het feit dat ik de trusted tag vernoem... heeft te maken met het feit dat je je normaal gezien als trusted member volwassen en goed moet gedragen op deze site, ondermeer niet flamen enzo...
dus kan ik daaruit afleiden dat hij het misschien niet waard is op die tag te hebben.
maar doe ermee wat je wilt ... het is de simpsons op tv... heb nu een nuttigere bezigheid voor tijdens mijn taak smile.gif
Member
Oct 6 2007 11:23am
Quote (Falkerakatim @ Sat, 6 Oct 2007, 18:12)
het feit is gewoon ... dat zo een commentaren te verwachten zijn van kinderen van 12 jaar ofzo ... dat is zo een leeftijd waarop kinderen dit soort uitspraken doen.
het feit dat hij al 17 jaar is. betekend dat hij normaal gezien al uit zijn pubertijd moet zijn... ik denk dat je vanaf de leeftijd van 15 toch wel min of meer volwassener begint te reageren. op 17 jarige leeftijd zeker.

en het feit dat ik de trusted tag vernoem... heeft te maken met het feit dat je je normaal gezien als trusted member volwassen en goed moet gedragen op deze site, ondermeer niet flamen enzo...
dus kan ik daaruit afleiden dat hij het misschien niet waard is op die tag te hebben.
maar doe ermee wat je wilt ... het is de simpsons op tv... heb nu een nuttigere bezigheid voor tijdens mijn taak smile.gif

Wil je nu zeggen dat je mij niet volwassen vind?
Member
Oct 6 2007 11:48am
Quote (Falkerakatim @ Sat, 6 Oct 2007, 18:12)

Het feit dit, het feit dat..

Het feit dat jij er geen hol van snapt als 'volwassen kerel' is gewoon super slecht eigenlijk.

This post was edited by Doggy-Style on Oct 6 2007 11:50am
Member
Gold: 4,360.55
Oct 6 2007 01:08pm
Quote (cranium-sf @ Fri, 5 Oct 2007, 16:32)
laat maar komen  ( als je nog eens een rematch aandurft biggrin.gif )

jij verliest toch wink.gif

groetjes (K)

uhh dit bericht is afkomstig van teunverstraten ^^ was ff bij mate
srryz happy.gif

This post was edited by KleineMan on Oct 6 2007 01:09pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll