Voor zover ik weet was de bedoeling van dit topic wie jullie de leukste/beste moderators vinden, niet of moderators zich schuldig maken aan misbruik oid.
Ik verdedig eigenlijk niemand, ik zeg hoe het is. Als er een moderator zich schuldig maakt aan machtsmisbruik dan worden ze zeker aangepakt door njaguar, je kan daar vast wel een paar voorbeelden van bedenken.
Als er warns worden uitgedeeld dan is daar een reden voor, moderators kunnen niet zomaar links en rechts warns uitdelen zonder ze te verantwoorden, daarom staat er in een warn log altijd een reden waarvoor een warn gegeven is.
Natuurlijk worden er wel eens fouten gemaakt, d2jsp is geen uitzondering, er wordt hier daarentegen niet onterecht gehandeld, als er een fout wordt gemaakt dan wordt het zeker opgelost. Ik kan je overigens melden dat er zeer weinig fouten gemaakt worden

Dit forum is echt heel gebruikersvriendelijk, er valt hier echt niets te klagen, zolang je je niet buitensporig gedraagt zal je ook geen warn krijgen.
Quote (CorvX @ Sat, 8 Sep 2007, 02:47)
Lady of darkness ken ik niet, heb ook geen behoefte om "HEM" te leren kennen.
Feargod, ken ik naar mijn weten inmiddels goed genoeg om hem niet te mogen.
Ik heb in een ander topic gelezen dat je een beetje wantrouwig bent als het op vrouwen op internet aankomt, ik kan je echter garanderen dat Lady_Of_Darkness lid is van het vrouwelijk geslacht