Quote (Doggy-Style @ Sun, 2 Sep 2007, 02:15)
Ooooh shit, ik ben net terug, 't was MASTEERRRRRRRRRRR
ben echt vanaf half 3 los gegaan.. Kanni, er komt een DVD van uit dus wees gerust en heb wat nieuwe shit gehoord en dat klonk niceeeeeeeee... vooral 1 van blaxtar..
Zo moeilijk gemist
Blaxtar viel live fuckin mee, was erg goed!
salah edin was troep, alleen op de straat was lekker.. Hij ging arabisch rappe :s
winne vond ik ook beetje tegenvalle, hoewel ''pomp die shit'' lekker ging
uniq was wel ok
jawat was masterrr ^^ z'n zoontje was er natuurlijk ook, plakka, batterij, zwarte koffie gingen hard!
typhoon was ook erg goed, wel minder los gegaan want had ff weinig energie meer. Maar was wel erg goed!
extince was ook erg nice, mn vrienden waren verbaast. En op 't laatst deed die een fackin goede freestyle
opgezwolle was natuurlijk
de optreden van de avond.
kubus en bangbang heb ik niet zoveel van meegekrege want wilde graag nok. maar 'stop the problems' was hard

De presentator (broer van typhoon,blaxtar en dat teefje) was echt komisch trouwens
Sorry voor dit belabberde getype van me maar heb veel geblowt, gedronke enzo.. wilde mn verhaal ff aan kanni kwijt.. ga nu slape, laterrr
@ minoso_nl, waar was jij dan? details!
ik ben er van begin tot einde geweest, ben bij alle optredens geweest behalve extince, toen ging ik maar eten

Die pitts zijn ook altijd mooi! haha
Zo Moeilijk was wel goed, maar had er nog nooit van gehoord
Blaxtar Is live altijd goed
Salah Edin en ik ben het mt je eens over deze agst, ik vond hem ook niet goed.. slecht zelfs
U-niq en Winne vond ik zeker tof mt hun bekende nummers
Typhoon vond ik eerlijk gezegt
de beste gister! op één of andere manier krijgt hij het publiek altijd me
Jawat! was echt de shit, vooral zn nummers mt de beats van kubus! en dat kleine mannetje was echt helemaal geweldige, de kleine batterij
Extince heb zijn optreden niet gezien, vind hem zoals ik al eerder zei.. helemaal niks
OpgeZwolle is te commercieel aant worden, krijg de indruk dat ze nu alleen nog maar voor het geld optreden, vroeger waren ze een stuk beter!
Kubus & BangBang zijn ook echt te gaaf, heb hun hele optreden gezien, de beats van kubus passen echt bij image van BangBang\
Tja en
O-Dog die gast was echt geweldig, hij heeft volgens mij aan de drugs / drank gezeten als een malle gisteravond! hij had zelf de meeste schik van allemaal, beeteje iedereen de gek aan steken!
weet niet of je hebt meegekregen, maar bij het optreden van Kubus & Bang Bang klom er één of andere gozer op het podium, die strak stond van de drugs / drank! op een gegeve moment wil die in het publiek van af het podium gaan springen om te gaan crowdsurfen, maar die gast vloog keihard tegen het hek!!! hij had de kracht niet om ver genoeg te springen (zat ookwel tussen hem en publiek 5-6 meter) was echt tyfes mooi en bangbang gelijk van : here you have a entidrugs campain xD
en ja er komt een DVD van!
Volgend Jaar Ga Ik Sowieso Weer!