d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Waarde Van Bugged Items > waardes van spullen
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 30.00
Aug 20 2007 05:23am
af en toe kom je ze tegen... nutteloze +1 topics... dit lijkt me een klassiek voorbeeld.

[insert useless flame here]

This post was edited by Spykerr on Aug 20 2007 05:24am
Member
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 20 2007 07:08am
here comes plfame.

Leonard. hoe doen mensen als jij scheiten als ze zich niet zo gemakkelijk kunnen bewegen? doet je meoder je op de wc zetten en dan kan jij een lekker diaree straaltje naar buiten schieten en dan veegt ze je kont af? en wie houd je penor vast terwijl je pist? of heb je zon speciaale buis waar je tegenaan gaat zitten.. of draag je een stoma?

heb je trouwes al welis gezoend leonard? heb je uberhoubt welis tegen een meisje gepraat? (let op meisje met ei!!) ben je meschien emo? ^___^
ik heb medelijde met je leonard. egt waar.

@ Xepo.

Quote (Xepo @ Mon, 20 Aug 2007, 15:19)
De spot drijven met iemand in een rolstoel is nooit grappig. Vind ik.

behalve als diegene mensen die je kent met kanker loopt uit te schelden. leonard verdient dit

This post was edited by edujackass on Aug 20 2007 07:23am
Member
Gold: 1.00
Aug 20 2007 07:19am
Member
Gold: 810.00
Aug 21 2007 02:27am
Quote (edujackass @ Mon, 20 Aug 2007, 15:08)
here comes plfame.

Leonard. hoe doen mensen als jij scheiten als ze zich niet zo gemakkelijk kunnen bewegen? doet je meoder je op de wc zetten en dan kan jij een lekker diaree straaltje naar buiten schieten en dan veegt ze je kont af? en wie houd je penor vast terwijl je pist? of heb je zon speciaale buis waar je tegenaan gaat zitten.. of draag je een stoma?

heb je trouwes al welis gezoend leonard? heb je uberhoubt welis tegen een meisje gepraat? (let op meisje met ei!!) ben je meschien emo? ^___^
ik heb medelijde met je leonard. egt waar.

@ Xepo.

Quote (Xepo @ Mon, 20 Aug 2007, 15:19)

behalve als diegene mensen die je kent met kanker loopt uit te schelden. leonard verdient dit

Hij is geen emo, hij is gewoon een kluizenaar. sad.gif

Mart
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Aug 21 2007 03:32am
zielige kankerdudes wtf spreek ergens af irl dan kom ik daar heen moet je nu gelijk mijn adres hebben ko gezellig langs ZUIDHOLLAND DORDRECHT WEGA 91
als je nou gaat responden ik ga daar me tijd niet aan verdoen of weetikveel wat ben je bang kom nou maar gewoon langs dan kijken we wel wie er nu de zielige debiel is en trouwens
leonard is de enige die echt slim is geweest in diablo hij heeft tenminste zijn eigen build bedacht wat jullie niet kunnen omdat jullie de rest volgen
en ik ben leonard helemaal niet en geloof mij niemand uit HEEL DIABLO2 die leonard met zn vuisten neerkijg och jongens kom langs joh dan gaan we praten als je niet komt> bang
en btw iemand die in zijn eigen wereld leeft hoeft niet perse in een rolstoel en het sydroom van daun te hebben ik heb juist het syndroom van up ik ga straks ( als jullie durven ) lekker diablo geek schedeltjes inslaan ik respond niet meer alleen aan het geklop aan mn voordeur TOT DAN!
Member
Gold: 8,877.95
Aug 21 2007 03:38am
Quote (slayermeester @ Tue, Aug 21 2007, 10:32am)
zielige kankerdudes wtf spreek ergens af irl dan kom ik daar heen moet je nu gelijk mijn adres hebben ko gezellig langs ZUIDHOLLAND DORDRECHT WEGA 91
als je nou gaat responden ik ga daar me tijd niet aan verdoen of weetikveel wat ben je bang kom nou maar gewoon langs dan kijken we wel wie er nu de zielige debiel is en trouwens
leonard is de enige die echt slim is geweest in diablo hij heeft tenminste zijn eigen build bedacht wat jullie niet kunnen omdat jullie de rest volgen
en ik ben leonard helemaal niet en geloof mij niemand uit HEEL DIABLO2 die leonard met zn vuisten neerkijg och jongens kom langs joh dan gaan we praten als je niet komt> bang
en btw iemand die in zijn eigen wereld leeft hoeft niet perse in een rolstoel en het sydroom van daun te hebben ik heb juist het syndroom van up ik ga straks ( als jullie durven ) lekker diablo geek schedeltjes inslaan ik respond niet meer alleen aan het geklop aan mn voordeur TOT DAN!

het is syndroom van down
Member
Gold: 0.30
Aug 21 2007 04:06am
Quote (slayermeester @ Tue, Aug 21 2007, 09:32am)
zielige kankerdudes wtf spreek ergens af irl dan kom ik daar heen moet
je nu gelijk mijn adres hebben ko gezellig langs ZUIDHOLLAND DORDRECHT
WEGA 91
als
je nou gaat responden ik ga daar me tijd niet aan verdoen of weetikveel
wat ben je bang kom nou maar gewoon langs dan kijken we wel wie er nu
de zielige debiel is en trouwens
leonard is de enige die echt slim
is geweest in diablo hij heeft tenminste zijn eigen build bedacht wat
jullie niet kunnen omdat jullie de rest volgen
en ik ben leonard
helemaal niet en geloof mij niemand uit HEEL DIABLO2 die leonard met zn
vuisten neerkijg och jongens kom langs joh dan gaan we praten als je
niet komt> bang
en btw iemand die in zijn eigen wereld leeft
hoeft niet perse in een rolstoel en het sydroom van daun te hebben ik
heb juist het syndroom van up ik ga straks ( als jullie durven ) lekker
diablo geek schedeltjes inslaan ik respond niet meer alleen aan het
geklop aan mn voordeur TOT DAN!

Je moet die Leonard wel zijn want de enige persoon op heel de Europese realm die hem kan uitstaan is hijzelf...
Member
Gold: 30.00
Aug 21 2007 04:49am
hahaha vind ik nou ook... Leonard is de ALLERBESTE!!! en als je het daar niet mee eens bent, dan geef ik een WILLEKEURIG adres op waar je langs kunt komen, en dan sla ik je schedel in...

he bah... uit mijn mond klinkt het net zo belachelijk...
Member
Gold: 1.00
Aug 21 2007 06:01am
Een schedel is best hard.
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 21 2007 07:31am
zou het tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next