@triple_han
Ja daar heb je wel gelijk in, maar het is wel zo dat niet iedereen er mee loopt (hier in de buurt iig) en al die andere merken wel, ik zeg niet dat ik nu niet met gstar en gsus loop want ik vind het ook best vette kleren maar ik wil een andere stijl waar niet iedereen mee loopt en die ik zelf vet vind
@ Doggy-Style
Thx die 2de is relax
en nee ik hoef ze niet via de VS te bestellen
Check die link in me laatste post maar es, die is in nederland en best goed
@ leader_of_elfs
Bij ons zie ik niet echt veel mensen met g-unit kleren lopen omdat ze hier in de buurt bijna nergens te verkrijgen zijn en dat moet zo ook wel ff blijven want als iedereen er mee gaat lopen moet ik weer iets anders verzinnen

En nee ik ben geen neger ma da kon je aan me personal foto ook wel zien in mijn profile
@colorblind
Quote (colorblind @ Dec 6 2005 @ 07:56 PM )
kleren maken de man naar mijn mening..als je er nou eenmaal goed en verzorgt uitziet kan je makkelijker scoren bij de dames, en vinden mensen je zowiezo aantrekkelijker. met kleren van de zeeman of wibra kom je daar niet naar mijn mening.
Niet mee eens, ik vind het ook nix om die kleren te dragen maar de kleren zien er wel gewoon "fatsoenlijk" uit, je ziet echt niet gelijk uit als een schooier
En thx voor die shop, ik zal ff gaan researchen op internet
This post was edited by JustinPeters on Dec 8 2005 03:06am