haha op z'n minst een heel klein beetje is ruim voldoende!
maar over dat niet daten boven je niveau, gaast ik doe mbo vanwege luiheid he..

ik ben bezig met me 5 vakken!!! en ik ben van plan het te halen ook. mijn leven heeft serieus geen zin meer als ik die havo niet haal

maar dat niveau dus, ik heb net als wes zo'n ontzettend grote hekel aan vmbo meisjes, echt waar. welleens op een mbo opleiding naar de vrouwen gekeken? 95% van de vrouwen die daar zitten zou ik mijn lul nog niet in durven hangen. En dan heb ik het alleen nog over uiterlijk he

allemaal makeup dozen, geen goed figuur omdat ze te lui zijn voor sport, dikke laag foundation en lipgloss, hoepel oorbellen.. hoge hakken. dan komt nuuuu het karakter ;D:D er valt echt geen zinnig gesprek te voeren, constant dat gevoel als ze wat dom zeggen dat je ze wil corrigeren snapte... en dan denken nee niet doen eduard nee niet doennnnn laat maarr...... of als je ermee in discussie gaat en je geen argumenten krijgt maar dat ze gewoon keer op keer hetzelfde zeggen en ook niet te overtuigen zijn. of de opschep verhaaltjes, als je met een mbo wijf praat is het bij hun altijd erger. (ik zoende dit weekend 2 wijven..) IK ZOENDE WELLEENS 6 KERELS OP EEN WEEKEND waarop een ander wijf dan zegt, IK WEL 8!! en de ontzeeeettten flauwe seksgrapjes. Niet naar me tieten kijken he! als ze bukt, en niemand staat ook maar in de buurt.. zulk soort shit. dan heb ik echt veel liever meisjes van havo of HOGER (meisje P en I waren allebij vwo en dat vond ik ook wel me topprestaties) C was ook vwo trouwens..
maarja ik ga nu dus ff fifa doen bij maat en
daarna ff langs de frietboer iemand nock out slaan. en daarna thuis weer verder leren aan mijn havo.. haha was even vergeten hoe erg die meisjes waren. God ik moet slagen..
VANAVOND STAATSLOTERIJ UITSLAG!