d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Westermoskee > Wat Vinden Jullie Er Van?
Prev126272829Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Apr 10 2008 12:26pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 10 Apr 2008, 18:18)
ik zie dat jij echt een verkeerd beeld hebt van geloof.. je lijkt op die blonde lakei

niet iedere buitenlander is lid van de islam

als ze zulke soort dingen doen kun je ze niets eens moslims noemen...


Waarom hang je de wannabe-intelligente moraalridder uit?

- Lid van de islam? Het is godverdomme geen padvindersclub.
Je bent niet lid van een geloof.

- Extremistische moslims zijn weldegelijk moslims.
Ze interpreteren de Koran alleen op een volledig andere manier.


Daarnaast, je eerder gemaakte post:
Wat, in vredesnaam, heeft cranium-sf's aversie van de Islam / gemaakte uitspraken te maken met de vraag of hij in God gelooft?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 10 2008 03:45pm
Quote (WemyNM @ Thu, 10 Apr 2008, 19:26)
Waarom hang je de wannabe-intelligente moraalridder uit?

- Lid van de islam? Het is godverdomme geen padvindersclub.
Je bent niet lid van een geloof.

- Extremistische moslims zijn weldegelijk moslims.
Ze interpreteren de Koran alleen op een volledig andere manier.


Daarnaast, je eerder gemaakte post:
Wat, in vredesnaam, heeft cranium-sf's aversie van de Islam / gemaakte uitspraken te maken met de vraag of hij in God gelooft?


serieus houd je fucking bek dicht

je kunt weldegelijk lid van de Islam zijn

Extremistische moslims hebben niets met het standpunt van de Islam te maken, dat is net als ieder ander geloof ongeweldadig.

wat in vredesnaam heeft de vraag waarom ik aan cranium-sf vraag of hij gelooft in god te maken met wat jij net zegt?
kheb die homo sig ook geblockt das pas walgelijk.

Quote (sK_Kabouter @ Thu, 10 Apr 2008, 18:42)
En BadBoyDeGekste: kruip alsjeblieft weer terug je grot in.

edit: ook walgelijk


je zegt gewoon precies hetzelfde als mij, kut kabouter.

This post was edited by BadBoyDeGekste on Apr 10 2008 03:46pm
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Apr 10 2008 04:04pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 10 Apr 2008, 22:45)
serieus houd je fucking bek dicht

Waarom?

Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 10 Apr 2008, 22:45)
je kunt weldegelijk lid van de Islam zijn

Nee, dat kan je niet.
Je hangt een geloof aan, je bent niet lid. Lidmaatschap gaat in de meeste gevallen gepaard met contributie. Betaalt een moslim geld, om lid te zijn van de Islam?
Lijkt me niet nee, dus een beetje dom van je.
Men kan echter wel lid zijn van een moslimgemeente, moslimgroepering of iets in die richting.
Dit staat natuurlijk volledig los van het islamitische geloof an sich.

Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 10 Apr 2008, 22:45)
Extremistische moslims hebben niets met het standpunt van de Islam te maken, dat is net als ieder ander geloof ongeweldadig.

Ook hier zit je mis. Natuurlijk heeft het met de Islam te maken. Als de Islam niet bestond, waren er ook geen moslimextremisten. Als je me het tegenovergestelde kan vertellen, hoor ik het graag van je.
Het gaat in dit geval natuurlijk om de interpretatie en de anders beoogde doelstellingen van de Koran. Ofwel, het grootste deel komt overeen met de zgn. algemene standpunten van de Islam, echter de gewelddadige uittingen die hiermee gepaard zijn, worden door de meerderheid van de 'milde' moslims niet goedgekeurd. Heeft het dan niets met de Islam te maken? Lijkt me niet.
Omdat een man doorgaans geen rok draagt, wil het nog niet zeggen, dat een rok geen kledingstuk meer is.

"Ongeweldadig" is overigens een leuk verzonnen woord.

Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 10 Apr 2008, 22:45)
kheb die homo sig ook geblockt das pas walgelijk.

Okay.
Wanneer stop je eens met excessief schelden?

Ga je proberen een inhoudelijk antwoord te geven op bovenstaand, of komt er weer een overdaad aan bargoense krachttermen?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 10 2008 04:49pm
ik ga je negeren

en ja moslims betalen contributie aan de moskee denk je dat die gebouwd worden van papier?
christenen betalen ook contributie aan de kerk

als ik jouw laat geloven dat een broek een rok is dan is het nog steeds een rok, die extremisten zijn geen moslims.

en sorry dat ik je sig uitscheld, hijs gewoon zwaar irritant.

This post was edited by BadBoyDeGekste on Apr 10 2008 04:49pm
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Apr 11 2008 02:05am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 10 Apr 2008, 23:49)
ik ga je negeren

Alweer?

Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 10 Apr 2008, 23:49)
en ja moslims betalen contributie aan de moskee denk je dat die gebouwd worden van papier?
christenen betalen ook contributie aan de kerk

Moslims KUNNEN lid worden van een moskee. Dat kan een niet-moslim net zo goed.
Het zelfde geldt voor Christenen.

Als ik graag lees, KAN ik lid worden van een leesclub.
Het is niet zo, dat ik alleen graag lees als ik lid ben van een leesclub.
Leer eens redeneren.

Doorgaans wordt iemand een moslim door ten overstaan van een imam of korangeleerde en in het bijzijn van ten minste twee getuigen, zowel mannelijk als vrouwelijk, kunnen hier als getuige optreden - de geloofsbelijdenis van de islam in het Arabisch op te zeggen.
Dan hoef je nog geen lid te worden van een moslim gemeente.
Het is godverdomme geen commerciƫle instelling.

Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 10 Apr 2008, 23:49)
als ik jouw laat geloven dat een broek een rok is dan is het nog steeds een rok, die extremisten zijn geen moslims.

Voor de verandering begreep je de vergelijking weer eens niet.

Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 10 Apr 2008, 23:49)
en sorry dat ik je sig uitscheld, hijs gewoon zwaar irritant.

Excuseer je liever voor het feit dat je moeite hebt om iets met je verstand te kunnen volgen, en steeds weer de plank misslaat.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 11 2008 02:36am
zucht wat ben jij een levenloos persoon en je trapt er iedere keer weer in maarja

en ik snapte jouw vergelijking goed hoor ik denk dat jij de mijne niet snapt.
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Apr 11 2008 04:05am
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, 11 Apr 2008, 10:36)
zucht wat ben jij een levenloos persoon en je trapt er iedere keer weer in maarja

en ik snapte jouw vergelijking goed hoor ik denk dat jij de mijne niet snapt.


Ehm, dacht dat je hem zou negeren?
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 11 2008 04:09am
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, Apr 11 2008, 09:36am)
zucht wat ben jij een levenloos persoon en je trapt er iedere keer weer in maarja

en ik snapte jouw vergelijking goed hoor ik denk dat jij de mijne niet snapt.


mss omdat joue niet klopt..
Ik ben het de laatste paar posts meer met wemy eens dan met jou..
Moslim = Moslim..
Extremist of niet, als je geloof de Islam is ben je Moslim.. zo simpel ligt et, das een feit, en feiten staan vast.. daar kun je gewoon niet over twisten
Member
Posts: 16,831
Joined: Apr 23 2007
Gold: 4,650.00
Apr 12 2008 09:56am
nou 1x per jaar de kermis zien is genoeg
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 12 2008 10:11am
Quote (sjaakkk @ Sat, Apr 12 2008, 04:56pm)
nou 1x per jaar de kermis zien is genoeg


???
wat bedoel jij nou weer? biggrin.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev126272829Next
Closed New Topic New Poll