Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 10 Apr 2008, 22:45)
serieus houd je fucking bek dicht
Waarom?
je kunt weldegelijk lid van de Islam zijn
Nee, dat kan je niet.
Je hangt een geloof aan, je bent niet lid. Lidmaatschap gaat in de meeste gevallen gepaard met contributie. Betaalt een moslim geld, om lid te zijn van de Islam?
Lijkt me niet nee, dus een beetje dom van je.
Men kan echter wel lid zijn van een moslimgemeente, moslimgroepering of iets in die richting.
Dit staat natuurlijk volledig los van het islamitische geloof an sich.
Extremistische moslims hebben niets met het standpunt van de Islam te maken, dat is net als ieder ander geloof ongeweldadig.
Ook hier zit je mis. Natuurlijk heeft het met de Islam te maken. Als de Islam niet bestond, waren er ook geen moslimextremisten. Als je me het tegenovergestelde kan vertellen, hoor ik het graag van je.
Het gaat in dit geval natuurlijk om de interpretatie en de anders beoogde doelstellingen van de Koran. Ofwel, het grootste deel komt overeen met de zgn. algemene standpunten van de Islam, echter de gewelddadige uittingen die hiermee gepaard zijn, worden door de meerderheid van de 'milde' moslims niet goedgekeurd. Heeft het dan niets met de Islam te maken? Lijkt me niet.
Omdat een man doorgaans geen rok draagt, wil het nog niet zeggen, dat een rok geen kledingstuk meer is.
"Ongeweldadig" is overigens een leuk verzonnen woord.
kheb die homo sig ook geblockt das pas walgelijk.
Okay.
Wanneer stop je eens met excessief schelden?
Ga je proberen een inhoudelijk antwoord te geven op bovenstaand, of komt er weer een overdaad aan bargoense krachttermen?