d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Vette Muziek Gewoon! > Eender Welke Muziek.
Prev125262728Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jun 23 2008 02:48pm
Quote (Elephante @ Thu, Jun 19 2008, 01:11pm)
Dirty house, vato gonzalez
Met uitgaan is dat best nice, inderdaad!

Vind je hem vet, kanni?
Member
Posts: 14,687
Joined: Mar 28 2008
Gold: 29.30
Jun 29 2008 07:29am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Feb 25 2008, 09:00pm)


Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 30 2008 03:39pm
Quote (Sirchefhimself @ Sun, 22 Jun 2008, 16:39)
Een heel goed drum n base nummer. In het begin vind je hem mischien een beetje langdradig maar hij heeft op de 1:52 zon lekkere adrealineopbouw dat je eigelijk het hele nummer ff zou moeten luisteren. Ik luister hem altijd als ik ergens mee bezig ben, dan is dat gene meestal niet eens meer zo erg. Hier begon drum n base bij mij mee.

http://www.youtube.com/watch?v=YlLqfQ88Agw


als we voor drum n base gaan ... dan is dit pas de shit!!
http://youtube.com/watch?v=3b0J8cw8ZWE&feature=related

This post was edited by CpTJenJen on Jun 30 2008 03:40pm
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jul 1 2008 02:05am


YEAH. all summer long - kid rock
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jul 2 2008 07:45am
http://www.youtube.com/watch?v=2f5nxSyGVKw

heart.gif
Quote (Elephante @ Thu, 19 Jun 2008, 13:11)
Dirty house, vato gonzalez


Ja die's hard!

This post was edited by MilkAndCookies on Jul 2 2008 07:51am
Member
Posts: 27,432
Joined: Jul 8 2005
Gold: 2,027.12
Jul 2 2008 11:21am
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jul 4 2008 03:47am


Skindred - Roots rock roit

echt een gruwelijk nummer ^^
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jul 4 2008 10:05am
Before I Forget - Slipknot

Member
Posts: 712
Joined: Apr 2 2006
Gold: 17.55
Jul 9 2008 08:49am
The Horrors, Arctic Monkeys, The Clash en Ramones
Member
Posts: 5,362
Joined: Jan 14 2006
Gold: 0.00
Jul 16 2008 09:22am
Police in Helicopter.


ik ben te lui om het filmpje te posten.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev125262728Next
Add Reply New Topic New Poll