Quote (Hellskin @ 2 Mar 2011 12:09)
Waar hebben jullie het over. die meid heeft een prima figuurtje.
Idd, iets voller dan het tegenwoordige 'ideaal' van de superslanke meid, maar dat is toch overrated imo!
Quote (Lucas @ 2 Mar 2011 15:56)
Tip voor de volgende keer: maar een blog.
Neeeee!!! Dit is veel cooler!
En let's be honest, veel makkelijk te vinden dan eerst naar Edu z'n profiel te moeten en te zien of 'ie weer een blog hefet gemaakt (tenzij je een blog bedoelt buiten jsp, hehe

dan ook niet doen dus!)
Quote (shadowstriker89 @ 2 Mar 2011 14:23)
toen meisje E inneens ging posten op mijn account.. haha
Iso link to revive old times!

Quote (shadowstriker89 @ 1 Mar 2011 23:08)
heb een meisje verschillende keren gevingerd in de auto van haar vader op vakantie.. fock wat zijn rokjes en korte broekjes toch heerlijk bij je vriendin.. mis die tijd.. haha ook gewoon op de parkeerplaats van carefour.. zij steeds kijken of er mensen langs liepen of haar ouders al terug kwamen als ze wat bij mij ging doen.. hahaha erg..
Hahhaahahhaa, en jij haar natuurlijk zo lang mogelijk door laten gaan! Zou ik wel doen iig!
Quote (shadowstriker89 @ 1 Mar 2011 23:08)
maar met carnaval doen we dus zoenwedstrijd met de jongens, batsen telt natuurlijk voor extra punten en ik dacht dan doe ik dus do/vrijdag wijven zoenen en zo mogelijk een random slet neuken steeds, zaterdag zoen en neuk ik S uit amsterdam die dan langs komt, zondag neuk ik meisje E3, en dan maandag/dinsdag moet ik nog kijken want heb veel havo huiswerk!
Lang leve carnaval!!