Quote (edujackass @ Mon, 25 Aug 2008, 21:09)
ja maar OUWEEEE kon je niet in pvp euro een thread maken if your dutch post here for duels ofzo... We praten hier namelijk al jaren niet meer over d2.
tis een beetje lomp om daar alleen de nederlanders uit te dagen, wat soort van mijn hoofddoelgroep is...
en als ik hier n topic maak over d2 zonder dat ik me eerst orrienteer wat het doel van de ''nld'' forum is. lijkt het mij logisch dat ik in eerste instantie een topic maak over d2, aangezien deze hele site gemaakt is voor een diablo 2 bot en vervolgens als trade-community
er zijn vast nog veel andere woorden dan ''kankernerd'' om mij duidelijk te maken dat JIJ vind ... met n 2 of 3 tallig groepje dat deze topic hier misplaatst it.
cheers, DuffmanX