d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ben Onverslagen In Duels Ladder Vs Nlers > Iemand Een Duel Vs Mij Nu Het Nog Kan?
Prev123242526Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 24 2008 03:36am
Quote (edujackass @ Sun, 24 Aug 2008, 04:52)
kanker op serieus het kan ons geen kankermoer schelen ohe goed je wel niet ben tin dit kankeroude kanker spelletje
kankernerd


Haha. Top.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Aug 24 2008 05:23am
Quote (edujackass @ Sun, 24 Aug 2008, 04:52)
kanker op serieus het kan ons geen kankermoer schelen ohe goed je wel niet ben tin dit kankeroude kanker spelletje
kankernerd


KANKER!
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Aug 24 2008 08:04am
Quote (edujackass @ Sun, 24 Aug 2008, 04:52)
kanker op serieus het kan ons geen kankermoer schelen ohe goed je wel niet ben tin dit kankeroude kanker spelletje
kankernerd


Ja.

Maar waarom zit jij om 5 uur 's nachts op jsp dan. Wel een leuke avond gehad?
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 24 2008 10:42am
Ah shit ouwe, ik heb weer dingen gedaan waar ik speit van ga kriljgen...
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Aug 24 2008 10:47am
Quote (edujackass @ Sun, 24 Aug 2008, 17:42)
Ah shit ouwe, ik heb weer dingen gedaan waar ik speit van ga kriljgen...


nou brand los
Member
Posts: 8,200
Joined: Feb 5 2005
Gold: 101,699.00
Aug 25 2008 02:08pm
ik zal morgen na mn werk pms laten uitvliegen.
voor de duels ofcourse smile.gif


@ edujackass. *zucht..

This post was edited by DuffmanX on Aug 25 2008 02:09pm
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 25 2008 02:09pm
ja maar OUWEEEE kon je niet in pvp euro een thread maken if your dutch post here for duels ofzo... We praten hier namelijk al jaren niet meer over d2.

This post was edited by edujackass on Aug 25 2008 02:09pm
Member
Posts: 8,200
Joined: Feb 5 2005
Gold: 101,699.00
Aug 25 2008 02:12pm
Quote (edujackass @ Mon, 25 Aug 2008, 21:09)
ja maar OUWEEEE kon je niet in pvp euro een thread maken if your dutch post here for duels ofzo... We praten hier namelijk al jaren niet meer over d2.


tis een beetje lomp om daar alleen de nederlanders uit te dagen, wat soort van mijn hoofddoelgroep is...
en als ik hier n topic maak over d2 zonder dat ik me eerst orrienteer wat het doel van de ''nld'' forum is. lijkt het mij logisch dat ik in eerste instantie een topic maak over d2, aangezien deze hele site gemaakt is voor een diablo 2 bot en vervolgens als trade-community

er zijn vast nog veel andere woorden dan ''kankernerd'' om mij duidelijk te maken dat JIJ vind ... met n 2 of 3 tallig groepje dat deze topic hier misplaatst it.

cheers, DuffmanX
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Aug 26 2008 12:21am
Quote (DuffmanX @ Mon, 25 Aug 2008, 20:12)
tis een beetje lomp om daar alleen de nederlanders uit te dagen,  wat soort van mijn hoofddoelgroep is...
en als ik hier n topic maak over d2 zonder dat ik me eerst orrienteer wat het doel van de ''nld'' forum is.  lijkt het mij logisch dat ik in eerste instantie een topic maak over d2, aangezien deze hele site gemaakt is voor een diablo 2 bot en vervolgens als trade-community

er zijn vast nog veel andere woorden dan ''kankernerd'' om mij duidelijk te maken dat JIJ vind ... met n 2 of 3 tallig groepje dat deze topic hier misplaatst it.

cheers, DuffmanX


Kanker ouwe, niemand speelt nog d2. Als je deze topic 7 jaar geleden had gemaakt was er misschien nog interesse geweest. En weet je hoe nerd dat is? Deze fora zijn gemaakt zodat je in contact zou komen met mensen uit je eigen land. Als jij mensen ontmoet (in het echt) via een spelletje ga je dan ook de hele tijd praten over dat spel?
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 26 2008 01:05am
Wanneer kan ik jou eens ontmoeten? heart.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123242526Next
Closed New Topic New Poll