d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Sappige Verhalen. > ;--)
Prev1232425
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 14 2008 05:05pm
Quote (edujackass @ Tue, 15 Jan 2008, 00:36)


die 1ste is wel leuk ,zeker als er een tekst bij staat van

You are Homo ,and i Like it (naar jouw toe dan he edu) je gaat er toch steeds op in wink.gif

This post was edited by tenshinhan on Jan 14 2008 05:05pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 14 2008 05:07pm
Quote (tenshinhan @ Tue, 15 Jan 2008, 00:05)
die 1ste is wel leuk ,zeker als er een tekst bij staat van

You are Homo ,and i Like it (naar jouw toe dan he edu) je gaat er toch steeds op in wink.gif


ja dan moet het wel waar zijn

weten we dat ook weer edu is homo
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 14 2008 05:49pm
wat je zegt ben je zelf met je kont door de helft.

This post was edited by edujackass on Jan 14 2008 05:49pm
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 14 2008 06:01pm
Quote (edujackass @ Tue, 15 Jan 2008, 01:49)
wat je zegt ben je zelf met je kont door de helft.


Geniaal biggrin.gif daar ga ik over dromen truste liefie (k)
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 14 2008 08:14pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Jan 15 2008, 12:07am)
ja dan moet het wel waar zijn

weten we dat ook weer edu is homo


Jij niet dan?
Met je neefje... gadver.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 15 2008 12:02am
Quote (Skulvar @ Tue, 15 Jan 2008, 03:14)
Jij niet dan?
Met je neefje... gadver.


-.-
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 15 2008 12:33am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 15 Jan 2008, 06:02)
-.-


Reported.

Jezus, kap eens met die fout gecaste homo-act.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1232425
Closed New Topic New Poll