d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Dutch Op Slot #2
Prev123242526Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 16,404
Joined: Jul 31 2005
Gold: 250.50
Dec 18 2007 05:45pm
ik heb altijd een t.t. gehad maar door inactivity ben ik het weer kwijt geraakt voor ik me tt kreeg heb ik ook erg hard ervoor moeten werken en btw nee slijmen helpt niet
ook al doe je nog zo je best

en nu ben ik weer hard aan het werk om te proberen hem terug te krijgen smile.gif
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Dec 18 2007 06:03pm
Quote (xxrey-apoxx @ Wed, Dec 19 2007, 12:45am)
ik heb altijd een t.t. gehad maar door inactivity ben ik het weer kwijt geraakt voor ik me tt kreeg heb ik ook erg hard ervoor moeten werken en btw nee slijmen helpt niet
ook al doe je nog zo je best

en nu ben ik weer hard aan het werk om te proberen hem terug te krijgen smile.gif


En de hamvraag voor velen is, wat precies houdt dat 'hard werken' in.
Zoveel mensen dat die begeerde TT willen!
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Dec 18 2007 11:41pm
Quote (xxrey-apoxx @ Tue, Dec 18 2007, 11:45pm)
ik heb altijd een t.t. gehad maar door inactivity ben ik het weer kwijt geraakt voor ik me tt kreeg heb ik ook erg hard ervoor moeten werken en btw nee slijmen helpt niet
ook al doe je nog zo je best

en nu ben ik weer hard aan het werk om te proberen hem terug te krijgen smile.gif


voor hoelang
heb die tag nog nooit bij jouw gezien
btw ze geven tag toch niet zo snel terug?

en wat versta jij onder hard werken?


This post was edited by stefan_FFH on Dec 18 2007 11:41pm
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Dec 19 2007 01:24am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Dec 18 2007, 10:51pm)
oke Je moeder is een hoer.


nee jou moeder is een euroknaller, kunnen we back to topic ?smile.gif

ik vind het ook gelden voor dat TT gezeur ^^

This post was edited by CpTJenJen on Dec 19 2007 01:25am
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 19 2007 01:25am
Quote (Feargod @ Tue, 18 Dec 2007, 18:32)
Slijmen heeft meestal juist een averechts effect.

Als iemand gewoon zijn ding doet zien we dat ook. En tegenwoordig is een promitie niet meer afhankelijk van 1 moderator, maar worden de meningen van een man of 15 vergelijkt.


Neeeeeee, dat helpt. Iemand die zich kapotwerkt en aardig is voor iedereen, wordt beoordeeld door mensen die nog nooit van hem gehoord hebben. Jij was toch ook degene die 'no' vote tegen Gurrkan's tag?

Quote
Ik heb ook mijn periodes gehad dat ik voorral op persoonlijk gewin uit was. Tegenwoordig niet meer.


Nee, nu je TM bent niet meer!


I know a place that we can go to
A place where no one knows you
They won't know who we are
I know a place that we can run to
And do those things we want to
They won't know who we are

Let me take you there
I wanna take you there

I know a place that we've forgotten
A place where we won't get caught in
They won't know who we are (they won't know, won't know)
I know a place where we can hide out
And turn our hearts inside out
They won't know who we are

Let me take you there
I wanna take you there
Let me take you there
Take you there
Take you there
Ooohhh
Ooohhh
Ooohhh
Ooohhh

I know a place we'll be together
And stay this young forever
They won't know who we are

Let me take you there
I wanna take you there
Let me take you there
Take you there
Take you there
Ooohhh

We can get away to a better place if you let me take you there
We can go there now cause every second counts
Girl just let me take you there
Take you there


edit: Waarom Lil[P] moderator maken? Ik weet nog dat hij een maand geleden ofzo een post maakte, dat niemand hem mocht en hij sindsdien niet hier weer geweest. Sinds gisteren! Ruikt hij promotie?
(niet dat ik je niet mag (L)!)

Maarja, promotie op een website. Heeuj, daar zitten we op te wachten. Als ik serieus er op in moet gaan ben ik voor het promoveren van Hellskin.

This post was edited by MilkAndCookies on Dec 19 2007 01:27am
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Dec 19 2007 02:51am
Quote
Slijmen heeft meestal juist een averechts effect.

Als iemand gewoon zijn ding doet zien we dat ook. En tegenwoordig is een promitie niet meer afhankelijk van 1 moderator, maar worden de meningen van een man of 15 vergelijkt.


wel je moet toch in ieder geval iets of wat vriendelijk doen tegen mods ( zowaar slijmen ) anders haal je die toch niet of je volledige tijd in general help steken
want met traden aleen merken ze je echt niet op hoor
trade al sinds 2005 bijna elke dag
dus enkel uit trading ground haal je hier geen TT , zie soms zelf members TT worden waar ik nog nooit ven gehoord heb of gezien heb in trading ground terwijl in hun profiel staat dat ze zelfde realm als ik spelen ..

conclusie slijmen helpt smile.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 19 2007 03:48am
Quote (cranium-sf @ Wed, 19 Dec 2007, 09:51)
wel je moet toch in ieder geval iets of wat vriendelijk doen tegen mods ( zowaar slijmen ) anders haal je die toch niet of je volledige tijd in general help steken
want met traden aleen merken ze je echt niet op hoor
trade al sinds 2005 bijna elke dag
dus enkel uit trading ground haal je hier geen TT , zie soms zelf members TT worden waar ik nog nooit ven gehoord heb of gezien heb in trading ground terwijl in hun profiel staat dat ze zelfde realm als ik spelen ..

conclusie slijmen helpt smile.gif


it's one big conspiracy theory
Retired Moderator
Posts: 28,007
Joined: Jan 6 2005
Gold: 4,083.00
Trader: Trusted
Dec 19 2007 06:36am
Quote (MilkAndCookies @ Wed, 19 Dec 2007, 08:25)
Nee, nu je TM bent niet meer!


edit: Waarom Lil[P] moderator maken? Ik weet nog dat hij een maand geleden ofzo een post maakte, dat niemand hem mocht en hij sindsdien niet hier weer geweest. Sinds gisteren! Ruikt hij promotie?
(niet dat ik je niet mag (L)!)

Maarja, promotie op een website. Heeuj, daar zitten we op te wachten. Als ik serieus er op in moet gaan ben ik voor het promoveren van Hellskin.


Ik weet niet hoe je aan die informatie komt, of het waar is gaat je trouwens helemaal niks aan, maar je moet nou toch wel heel erg gaan opletten met wat je zegt.

Jij weet net zo goed als ik dat moderators niet over dat soort dingen mogen praten. Dat jullie weten dat er gestemd wordt is genoeg, het gaat jullie niks aan wie wat stemt en waarom. In geen enkel geval.

This post was edited by Feargod on Dec 19 2007 06:36am
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Dec 19 2007 06:38am
Lil[P] als moderator? hahaha
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 19 2007 06:45am
Quote (Feargod @ Wed, 19 Dec 2007, 13:36)
Ik weet niet hoe je aan die informatie komt, of het waar is gaat je trouwens helemaal niks aan, maar je moet nou toch wel heel erg gaan opletten met wat je zegt.

Jij weet net zo goed als ik dat moderators niet over dat soort dingen mogen praten. Dat jullie weten dat er gestemd wordt is genoeg, het gaat jullie niks aan wie wat stemt en waarom. In geen enkel geval.


laten we ons allemaal volwassen gedragen oke..
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123242526Next
Closed New Topic New Poll