d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Meisje L, - Zie Het Zoenmoment Topic > Breezersletten
Prev12223242526102Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 70,686.51
Feb 28 2011 11:23am
hmm mijn eerste was voor openbaar urineren
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Feb 28 2011 01:55pm
Quote (shadowstriker89 @ 28 Feb 2011 19:20)
net focking me eerste boete EVAR gekregen.... niet normaaal 70 euro voor het parkeren op een vergunningshouder plaats...

moet je maar eens op een handicapspot of verdrijvingsvak gaan staan.

160 en 230 euro respectievelijk :wacko:
Member
Gold: 12,648.00
Feb 28 2011 02:13pm
Quote (jOOdje @ 28 Feb 2011 20:55)
moet je maar eens op een handicapspot of verdrijvingsvak gaan staan.

Heeft een collega van me gedaan tijdens z'n rijexamen --> FAILED! :P
Member
Gold: 179.04
Mar 1 2011 01:49am
Quote (MarkIris @ Feb 28 2011 09:13pm)
Heeft een collega van me gedaan tijdens z'n rijexamen --> FAILED! :P

Stilstaan mag, parkeren niet. Zolang hij het voertuig niet onbeheerd achterlaat is er geen vuiltje aan de lucht.
Member
Gold: 12,648.00
Mar 1 2011 09:50am
Quote (Lucas[NM] @ 1 Mar 2011 08:49)
Stilstaan mag, parkeren niet. Zolang hij het voertuig niet onbeheerd achterlaat is er geen vuiltje aan de lucht.
Ach, als de examinator je de opdracht geeft een parkeerplaats te zoeken, zo dicht mogelijk bij de ingang van het gemeentehuis... en je knalt 'm dan op de invalidenplek "omdat die nog vrij is", haha! Kan me voorstellen dat dat niet helemaal de bedoeling is :P

Magoed, om de laatste paar posts terug te koppelen naar het algemene onderwerp in dit topic: iemand ooit wat in een auto gedaan? ;)
Ik niet, heb (helaas) nog geen auto... Ken wel iemand die bijna iemand z'n auto de sloot in heeft laten rijden vanwege bepaalde hand-en-span-diensten, haha!
Member
Mar 1 2011 09:55am
Quote (MarkIris @ Mar 1 2011 04:50pm)
Ach, als de examinator je de opdracht geeft een parkeerplaats te zoeken, zo dicht mogelijk bij de ingang van het gemeentehuis... en je knalt 'm dan op de invalidenplek "omdat die nog vrij is", haha! Kan me voorstellen dat dat niet helemaal de bedoeling is :P

Magoed, om de laatste paar posts terug te koppelen naar het algemene onderwerp in dit topic: iemand ooit wat in een auto gedaan? ;)
Ik niet, heb (helaas) nog geen auto... Ken wel iemand die bijna iemand z'n auto de sloot in heeft laten rijden vanwege bepaalde hand-en-span-diensten, haha!

Dat is inderdaad een leipe actie dan ja! Maar dan vraag ik me zowieso af hoe hij z'n theorie heeft kunnen halen :p
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 1 2011 04:08pm
heb een meisje verschillende keren gevingerd in de auto van haar vader op vakantie.. fock wat zijn rokjes en korte broekjes toch heerlijk bij je vriendin.. mis die tijd.. haha ook gewoon op de parkeerplaats van carefour.. zij steeds kijken of er mensen langs liepen of haar ouders al terug kwamen als ze wat bij mij ging doen.. hahaha erg..

Meisje E4 inmiddels.. haha smst mij veel. ze wil graag me secretaresse worden en vroeg zich af of ze goed was tijdens onze fictieve dronke one night stand. ze smst heel de dag door over haar tante, haar hond, haar oppaskindjes, over haar nieuwe broek al die onzin. ik als ware player, antwoord dan met shit zoals, hoezo? oke, leuk! vind ik ook! standaard shit. maarja toen begon ze dus inneens over relaties en shit en over dat ik als ik met haar bezig zou zijn ik niet met andere meisjes mocht rotzooien en dat ze me anders zo'n lullo zou vinden die zijn meisjes na het neuken in de steek laat.

what do?

haha ik dacht zelf, ik lul mezelf er gewoon onderuit en blijf lief zijn tot ik haar bal en dan dumpen net als de rest fuck die gevoelens, vrouwen breken ook harten verdomme.., ze is namelijk niet al te geil, in het cafe vond ik haar wss alleen maar leuk om haar ogen. (diep diep blauw)
meisje S uit amsterdam smste ook weer inneens.. zaterdags wil ze met carnaval langs komen en meeten.. (die avond ook gelijk seks) haha ah ik ben haar ook echt hard aan het lijntje aan het houden...

maar met carnaval doen we dus zoenwedstrijd met de jongens, batsen telt natuurlijk voor extra punten en ik dacht dan doe ik dus do/vrijdag wijven zoenen en zo mogelijk een random slet neuken steeds, zaterdag zoen en neuk ik S uit amsterdam die dan langs komt, zondag neuk ik meisje E3, en dan maandag/dinsdag moet ik nog kijken want heb veel havo huiswerk!

fotosss:

E3, ofja waarom geen naam.. Emma

ze is dus opzich nog net bangable 17 jaar (hopelijk niet weer zo'n klote ontmaagding..) maarja.. ik vind volle meisjes wel beter dan de net iets te slanke meisjes (EVA) haha maarja deze is net ietssss te vol.. blijft mooie ogen hebben dus zolang ik me daar maar op concentreer.
Sabine, rechts

primaaaa figuurtje, 20 jaar oud dus wss wel bats-skills nice boobs, alleen is haar gezicht beetje fucked. haar ogen staan alien stylo zegmaar...

This post was edited by shadowstriker89 on Mar 1 2011 04:29pm
Member
Mar 2 2011 01:46am
Beide zijn wel ok, maar serieus als jij tegenwoordig op iedere hoek van de straat een 17-jarige maagd kan vinden. Respect. Ik zou er niet van uit gaan dat de gemiddelde 17-jarige in de huidige samenleven nog maagd is.

Echt chubby is die Emma trouwens ook niet, ze heeft waarschijnlijk alleen wel van die vet tietjes, dat is dan weer jammer.
Member
Gold: 100.00
Mar 2 2011 05:09am
Quote (Lucas[NM] @ 2 Mar 2011 09:46)

Echt chubby is die Emma trouwens ook niet, ze heeft waarschijnlijk alleen wel van die vet tietjes, dat is dan weer jammer.

Waar hebben jullie het over. die meid heeft een prima figuurtje.

Zou het niet onwijs grappig zijn als ooit één van die meiden op een forum als dit mee zou lezen ^_^
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Mar 2 2011 06:01am
hahahah oke, bats report zal volgen na carnaval ;D
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12223242526102Next
Closed New Topic New Poll