heb een meisje verschillende keren gevingerd in de auto van haar vader op vakantie.. fock wat zijn rokjes en korte broekjes toch heerlijk bij je vriendin.. mis die tijd.. haha ook gewoon op de parkeerplaats van carefour.. zij steeds kijken of er mensen langs liepen of haar ouders al terug kwamen als ze wat bij mij ging doen.. hahaha erg..
Meisje E4 inmiddels.. haha smst mij veel. ze wil graag me secretaresse worden en vroeg zich af of ze goed was tijdens onze fictieve dronke one night stand. ze smst heel de dag door over haar tante, haar hond, haar oppaskindjes, over haar nieuwe broek al die onzin. ik als ware player, antwoord dan met shit zoals, hoezo? oke, leuk! vind ik ook! standaard shit. maarja toen begon ze dus inneens over relaties en shit en over dat ik als ik met haar bezig zou zijn ik niet met andere meisjes mocht rotzooien en dat ze me anders zo'n lullo zou vinden die zijn meisjes na het neuken in de steek laat.
what do?
haha ik dacht zelf, ik lul mezelf er gewoon onderuit en blijf lief zijn tot ik haar bal en dan dumpen net als de rest fuck die gevoelens, vrouwen breken ook harten verdomme.., ze is namelijk niet al te geil, in het cafe vond ik haar wss alleen maar leuk om haar ogen. (diep diep blauw)
meisje S uit amsterdam smste ook weer inneens.. zaterdags wil ze met carnaval langs komen en meeten.. (die avond ook gelijk seks) haha ah ik ben haar ook echt hard aan het lijntje aan het houden...
maar met carnaval doen we dus zoenwedstrijd met de jongens, batsen telt natuurlijk voor extra punten en ik dacht dan doe ik dus do/vrijdag wijven zoenen en zo mogelijk een random slet neuken steeds, zaterdag zoen en neuk ik S uit amsterdam die dan langs komt, zondag neuk ik meisje E3, en dan maandag/dinsdag moet ik nog kijken want heb veel havo huiswerk!
fotosss:
E3, ofja waarom geen naam.. Emma

ze is dus opzich nog net bangable 17 jaar (hopelijk niet weer zo'n klote ontmaagding..) maarja.. ik vind volle meisjes wel beter dan de net iets te slanke meisjes (EVA) haha maarja deze is net ietssss te vol.. blijft mooie ogen hebben dus zolang ik me daar maar op concentreer.
Sabine, rechts

primaaaa figuurtje, 20 jaar oud dus wss wel bats-skills nice boobs, alleen is haar gezicht beetje fucked. haar ogen staan alien stylo zegmaar...
This post was edited by shadowstriker89 on Mar 1 2011 04:29pm