d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > 1 Ding Begrijp Ik Niet Over Racisten > Kom Inside
Prev1222324252629Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Oct 15 2008 11:19am
Quote (NoiZe_SuppressA @ Tue, Oct 14 2008, 05:39pm)
beter hou jij je mond nou maar.



Wie ben je dan? wat ken je dan?

wat wil je gaan doen dan?


Quote (Wuben[NM] @ Wed, Oct 15 2008, 12:42pm)

Overigens houdt een deel van die veteranen nog steeds dezelfde ideeen erop na. Heb jij daar respect voor? Ben jij het met ze eens?


dit is het zelfde als zeggen, een deel van de marokanen gedragen zich niet zo goed moet ik daar respect voor hebben?
je doet nu net alsof alle nazi's slecht waren!
Banned
Posts: 48
Joined: Oct 15 2008
Gold: 0.00
Oct 15 2008 11:27am
Ja vind ik ook
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Oct 15 2008 11:30am
Quote (Hellskin @ Wed, 15 Oct 2008, 18:19)
dit is het zelfde als zeggen, een deel van de marokanen gedragen zich niet zo goed moet ik daar respect voor hebben?
je doet nu net alsof alle nazi's slecht waren!
Nazi zijn is slecht.

Banned
Posts: 48
Joined: Oct 15 2008
Gold: 0.00
Oct 15 2008 11:47am
Quote (Chlamydia @ Wed, Oct 15 2008, 05:30pm)
Nazi zijn is slecht.


Onderbouw please
Member
Posts: 137
Joined: Aug 26 2006
Gold: 38.30
Oct 15 2008 01:01pm
Quote (Hellskin @ Wed, Oct 15 2008, 05:19pm)
dit is het zelfde als zeggen, een deel van de marokanen gedragen zich niet zo goed moet ik daar respect voor hebben?
je doet nu net alsof alle nazi's slecht waren!


helemaal niks.

maar je kan toch wel gewoon je smoel es houwe op mijn reacties of is dat te moeilijk ?

kanker kneus
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Oct 15 2008 01:19pm
Quote (NoiZe_SuppressA @ Wed, 15 Oct 2008, 21:01)
helemaal niks.

maar je kan toch wel gewoon je smoel es houwe op mijn reacties of is dat te moeilijk ?

kanker kneus


Hoi!

Jij bent hier niet welkom.

Doei!
Member
Posts: 1,789
Joined: Jan 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Oct 15 2008 01:31pm
Quote (uNoTopia @ Wed, Oct 15 2008, 07:19pm)
Hoi!

Jij bent hier niet welkom.

Doei!


Waar staat 't in de regels dat hij niet welkom is?
Member
Posts: 137
Joined: Aug 26 2006
Gold: 38.30
Oct 15 2008 01:33pm
mad.gif sniper.gif

gtfo
Member
Posts: 4,545
Joined: Feb 6 2006
Gold: 1,724.80
Oct 15 2008 01:46pm
Quote (jekankermoeder @ Mon, 29 Sep 2008, 19:46)
haha idd dennis.

btw,
las vandaag in de krant
16 op de 1000 nederlanders zijn crimineel
96 op de 1000 marokanen zijn crimineel
7x op de 1000 antilianen zijn crimineel
en dan nog 4x op de 1000 turken..

enige waar ze goed in zijn is shoarma kebab en turkse pizzas. voor de rest zou ik ze graag weghebben.

EDIT/ laat nederlanders het turkse pizza/shoarma/kebab recept leren! ;D problem solved.


lol kortzichtigheid ten top...

de turken/antilianen/marrokanen die lekker eten maken die werken allemaal wel, de criminelen mogen oprotten, zeker als ze een dubbel paspoort hebben en/of moslim zijn......
er zijn een heleboel 1e/2e/3e generatie turken/marrokanen/antilianen die zich wel weten te gedragen en die hier echt niet komen om crimineel te worden.

niet iedereen over 1 kam scheren aub (alleen moslims)
Member
Posts: 4,545
Joined: Feb 6 2006
Gold: 1,724.80
Oct 15 2008 01:49pm
Quote (NoiZe_SuppressA @ Wed, 15 Oct 2008, 21:01)
helemaal niks.

maar je kan toch wel gewoon je smoel es houwe op mijn reacties of is dat te moeilijk ?

kanker kneus


u zal over niet al te lange tijd branden in de hel met alle moslims.

net nieuw en zon grote bek tegen mensen die je niet eens kent...........
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1222324252629Next
Add Reply New Topic New Poll