d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Westermoskee > Wat Vinden Jullie Er Van?
Prev1222324252629Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 8,111
Joined: Feb 25 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Apr 8 2008 07:06am
Oh sorry dat ik uit Den-Bosch kom en wij hier zo praten. Bedankt voor het beteren schat, anyway one love heart.gif
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Apr 8 2008 07:11am
Quote (Wo0tex @ Tue, 8 Apr 2008, 13:33)
Verder over je kinderlijke opermkingen, jij bent hier de gene met de kinderlijke opmerkingen.

Net toen ik dacht dat dit genie zijn hoogtepunt had bereikt, steekt hij nog 'n tandje bij. Oeverloos respect voor Koning Diss.

Wat 'n uitdaging. Je stelt me teleur.
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Apr 8 2008 11:37am
Quote (�?NNI @ Tue, 8 Apr 2008, 14:11)
Net toen ik dacht dat dit genie zijn hoogtepunt had bereikt, steekt hij nog 'n tandje bij. Oeverloos respect voor Koning Diss.

Wat 'n uitdaging. Je stelt me teleur.


Permissie om het woord 'kamerplant', zo creatief gebruikt in deze context, op te nemen in mijn vocabulaire?
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Apr 8 2008 12:02pm
Quote (sK_Kabouter @ Tue, 8 Apr 2008, 18:37)
Permissie om het woord 'kamerplant', zo creatief gebruikt in deze context, op te nemen in mijn vocabulaire?

Permission granted!
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 8 2008 12:32pm
Quote (Wo0tex @ Tue, 8 Apr 2008, 13:33)
Klem geluld? Ik denk dat dat allemaal nog wel meevalt. Maar goed als jij dat denk, is dat goed jongen. Ik weet dat ik wel slimmer ben als jullie. Verder over je kinderlijke opermkingen, jij bent hier de gene met de kinderlijke opmerkingen. Maar ik ga mijn eigen hier verder niet meer mee bemoeien.


je faald nog harder dan mij....

en dat wil wat zeggen vriend ^
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Apr 8 2008 12:37pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 8 Apr 2008, 20:32)
je faald nog harder dan mij....

en dat wil wat zeggen vriend ^


Met je eerste zin heb je de titel direct weer teruggepakt hoor, Ericje.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 8 2008 01:12pm
Quote (Wuben[NM] @ Tue, 8 Apr 2008, 19:37)
Met je eerste zin heb je de titel direct weer teruggepakt hoor, Ericje.


ey, alleen mijn vriendin mag mij zo noemen!
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Apr 8 2008 01:20pm
weet niet wat het is of waar maar het woord moskee staat erin , zolang er geen kerken zijn in turkije stem ik nee voor een moskee in belgie / nederland
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 8 2008 01:25pm
Quote (cranium-sf @ Tue, 8 Apr 2008, 20:20)
weet niet wat het is of waar maar het woord moskee staat erin , zolang er geen kerken zijn in turkije stem ik nee voor een moskee in belgie / nederland


dus je hebt ja gestemd?

This post was edited by BadBoyDeGekste on Apr 8 2008 01:25pm
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Apr 8 2008 01:29pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 8 Apr 2008, 21:12)
ey, alleen mijn vriendin mag mij zo noemen!


Volgens mij zegt ze: "eer ik je lief vind, vallen pinksteren en pasen op één dag"
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1222324252629Next
Closed New Topic New Poll